فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

خرید تشک مناسب : در حال حاضر تشک های متنوع  با قیمت های متفاوتی در بازار وجود دارد به همین دلیل هم به هنگام خرید باید نکاتی را در نظر داشت و بر اساس آن ها اقدام به تهیه تشکی مناسب نمود .

این مقاله با هدف راهنمایی شما برای خرید بهترین نوع تشک تهیه شده است , یکی از مشکلات جدی جوامع امروزی بدخوابی است که ناشی از استرس ها و یا خستگی های در طول روز است همه ما نیاز داریم پس از یک روز سخت کاری خوابی راحت و آسوده داشته باشیم . یکی از مواردی که بر کم و کیف خواب ما تاثیر می گذارد تشک خواب است .

تشک های تخت خواب عمر محدودی دارند ( میانگین 7 تا 10 سال ) و عوامل متعددی هم بر کم و زیاد شدن آن اثر دارد , چه وقت باید تشک خود را عوض کنیم ؟

·        هنگامی که با درد و کوفتگی از خواب بیدار می شویم نشانه این است که باید تشکی جدید تهیه کنیم .

·        نشانه های واضحی نیز برای تعویض تشک وجود دارد همانند پارگی های سطح تشک .

·        تشک های فنردار که طول عمرشان به پایان رسیده صدا می دهند .

·        ناهمواری هایی در سطح تشک های کهنه دیده می شود .

در خرید تشک خوشخواب باید به مواردی چون :

طول عمر تشک

دوام و طول عمر تشک بسیار مهم است , تشک های با کیفیت قیمت بالاتری دارند اما باید بدانید که این نوع تشک ها خوابی راحت برای شما به همراه خواهند داشت علاوه بر آن مدت زمان بیش تری هم می توانید از آن استفاده کنید .

راحتی تشک

تشک هایی مناسب هستند که راحت اند و بر اساس آناتومی بدن ساخته شده اند , بهترین تشک ها حالت ستون فقرات را در وضعیت ایستاده نگه می دارند .

ارتفاع تشک

تشک های با ارتفاع مناسب علاوه بر اینکه سببب خوابی راحت می شوند , جلوه زیبا تری به سرویس خواب و روتختی می بخشند . تشک مناسب باید کمی از سطح تخت بالاتر بیاید .

 

 


  • ۹۷/۰۴/۲۶
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی