فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

تشک ارزان قیمت

تشک های ارزان قیمت زیادی در بازار وجود دارند که از لحاظ جنس و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند , این نوع تشک ها عمدتا در خوابگاه ها , بیمارستان ها و آسایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند به همین دلیل هم سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص می دهند .

خوابگاه ها

به دلیل وجود تعداد بسیار زیادی تخت در خوابگاه ها به تعداد بیش تری تشک هم نیاز است , خرید تشک با قیمت بالا به تعداد زیاد هزینه ی هنگفتی را می طلبد و به همین دلیل هم نیاز است که از تشک هایی با قیمت ارزان تر استفاده شود .

تشک های فنری تشک هایی هستند که با قیمت مناسب عرضه می شوند , سایز آن ها بر اساس نیاز شما متغیر است و می توانید تعداد انبوه آن ها را از تولید کننده های داخلی با قیمتی به صرفه تهیه فرمایید .

بیمارستان ها

بیماران به تخت هایی راحت تر و با کیفیت تر نیاز دارند علی الخصوص بیمارانی که مشکلات عضلانی هم دارند , تشک های باکیفیت تر و مخصوص بیمار مانند تشک های طبی قیمت بالاتری دارند اما با سفارش تعداد زیادی می توان آن ها را با قیمت پایین تری تهیه کرد .

آسایشگاه ها

برای خرید تشک در آسایشگاه ها مهم ترین مساله قیمت آن هاست , تشک های مخصوص آسایشگاه ها با قیمت پایین تری عرضه می شوند اما این به معنای عدم کیفیت آن ها نیست بلکه به دلیل نوع تولید آن هاست . در ساخت این نوع تشک ها از الیاف طبیعی استفاده شده است , قابلیت شستشو دارند و بسیار هم راحت هستند .

تشک طبی ارزان قیمت

یکی از انواع تشک های طبی , تشک های اسفنجی هستند که هم کیفیت خوبی دارند و هم قیمت مناسبی .

این تشک ها سفتی بیش تری دارند که به کاهش کمردرد و کوفتگی ها کمک می کند و امکان سفارش آن ها در سایز و مدل های مختلفی هم وجود دارد .


  • ۹۷/۰۴/۲۷
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی