فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

تشک تخت خواب

تشک تخت خواب

تشک تخت خواب یکی از لوازم مهمی است که در اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد این نوع لوازم برای حفظ زیبایی و کارایی نیاز به مراقبت هایی دارند , بهتر است روش های نگهداری از آن ها را جدی بگیرید تا هم جلوه ی زیبای سرویس خواب خود را از دست ندهید و هم مدت زمان بیش تری بتوانید از آن استفاده کنید .

مراقبت از تشک تخت خواب

تشک تخت خواب هرچه متناسب تر با بدن شما باشد مانع از بروز مشکلاتی همچون دردهای عضلانی و بدخوابی می گردد , همه ما نیاز داریم تا در طول شب خوابی راحت و آسوده داشته باشیم که بستر خوابمان تاثیر زیادی در این امر دارد .

با به کارگیری روش های زیر می توانید تا حد زیادی از تشک تخت خوابتان در برابر زود خراب شدن محافظت کنید :

·   هرچند وقت یکبار ( حداقل ماهی یکبار ) تشکتان را از بالا به پایین بچرخانید , این امر مانع از ایجاد شکاف ناشی از وزنتان برروی تشک می گردد .

·   تشکتان را نیز مانند سایر لوازم منزل تمیز کنید , دو بار در سال تشک را جارو کرده و درزهای آن را تمیز کنید اگر تشکتان بوی بدی گرفته می توانید قبل از جارو زدن کمی جوش شیرین روی آن بریزید .

·   تاریکی اتاق خواب یکی از مواردی که است که باعث رشد باکتری ها می گردد , نور آفتاب می تواند بوی بد تشک و گرد و خاک های آن را از بین ببرد .

·   اگر حیوان خانگی دارید اجازه ندهید بر روی تخت شما بخوابند چرا که احتمالا حساسیت و عطسه های پی در پی شما را به همراه خواهد داشت .

·   مانع از پریدن کودک بر روی تخت و تشک شوید این کار باعث شکستگی چوب ها شده و طول عمر تشک را به شدت کاهش می دهد .

·   یکی از دیگر عواملی که باعث زود خراب شدن تشک می گردد عدم استفاده از پدهای محافظ تشک است , سعی کنید تشک را با محافظ بپوشانید و آن را در برابر رطوبت و گرد و غبار حفظ کنید .

 


  • ۹۷/۰۴/۲۷
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی