فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

تشک های مموری فوم

یکی از انواع تشک ها , تشک های مموری فوم هستند که گفته می شود بهترین نوع تشک های موجود در بازار اند . می خواهیم ببینیم واقعا همینطور است ؟ تشک های مموری فوم بهترین هستند ؟ این نوع تشک ها چه تاثیری بر کیفیت خواب دارند ؟

این نوع تشک ها نسبت به کوچکترین فشاری سریعا تغییر حالت می دهند درست مانند خمیر بازی با این تفاوت که بعد از حذف فشار دوباره به حالت اولیه ی خود برمی گردند .

برای خرید این نوع تشک باید اطلاعات و نکاتی را در نظر داشته باشید :

·   اول اینکه به هنگام خرید هر نوع تشک از جمله تشک مموری فوم باید به وزن خود توجه کنید و تشک را بر اساس این مقوله انتخاب نمایید .

·   پس از آن از راحتی و تناسب آن با نوع نیازتان مطمئن شوید می توانید مهلتی برای امتحان آن درخواست نمایید , به مدت 24 ساعت بدون جدا کردن پلاستیک از آن استفاده کنید و از راحتی آن اطمینان حاصل فرمایید .

·   تشک مموری فومی را انتخاب کنید که به گرما حساس باشد بدین ترتیب با افزایش فشار نواحی مختلف بدن آن قسمت از تشک افزایش دما می یابد و و در نهایت باعث نرم تر شدن تشک می گردد .

·   قیمت تشک را با میزان کیفیت آن مقایسه کنید , تشک های مموری فوم قیمت های متفاوتی دارند دلیل این اختلاف قیمت در تراکم مموری فوم های به کار رفته در آن است .

·   تشک های مموری فوم به سه صورت موجود هستند : تشک های فنری که با یک لایه مموری فوم پوشانده شده است , تشک های فنری که دارای یک لایه ی جدای مموری فوم هستند و تشک هایی که فقط مموری فوم هستند .

·   نکته ی مهم در خرید انواع تشک ها توجه به گارانتی آن هاست , شرکت سازنده باید کیفیت کالای خود را ضمانت کنند . البته احتمالا ضمانت شرکت های تازه تاسیس که اقدام به گارانتی مادام العمر محصولات خود می کنند بی ارزش و فاقد اعتبار است .

 

 

 


  • ۹۷/۰۴/۲۷
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی