فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید تشک استاندارد

به هنگام خرید با در دست داشتن اطلاعاتی درباره ی تشک های تخت خواب می توانید از انتخاب خود راضی باشید و بهترین تشک را متناسب با نیازتان تهیه فرمایید .

در این مقاله می خواهیم شما را در خرید تشکی مناسب راهنمایی کنیم .

·   در ابتدا درباره ی تشک و انواع آن پرس و جو کنید , می توانید اطلاعاتی در این زمینه را از فروشنده دریافت نمایید . تشک های موجود در بازار بسیار متنوع و انواع گوناگونی دارند به همین دلیل هم باید قبل از خرید اطلاعات جامعی در این زمینه داشته باشید . در مورد شرکت سازنده و مرکز فروش آن ها نیز تحقیق کنید و بدین صورت می توانید مارک ها و برندهای معروف را شناسایی نمایید , پس از آن هم از گارانتی و ضمانت کارخانه تولید کننده مطمئن شوید .

·   نکته ای که قبل از خرید تشک باید در نظر داشته باشید اندازه آن است , اندازه ی تشک تحت تاثیر عواملی چون : اندازه تخت خواب , قد شما و .. تعیین می شود .

·   برای خرید تشک خود عجله نکنید و از راحتی آن مطمئن شوید می توانید این کار را با دراز کشیدن بر روی آن انجام دهید , اگر راحت بود و شما مطمئن بودید که وقتی آن را به منزل بردید و یک شب روی آن استراحت کردید از انتخابتان راضی هستید آن وقت تشک را تهیه فرمایید .

·   تشک های خیلی نرم و یا خیلی سفت را انتخاب نکنید , تشک اگر خیلی نرم باشد بدن در آن فرو می رود و فرد دچار دردهایی در ناحیه ی کمر می شود و بلعکس تشک های خیلی سفت هم به ستون فقرات اجازه استراحت نمی دهد و شانه ها و استخوان لگن با هم هماهنگ نخواهند بود .

·   طول عمر مفید یک تشک 7 تا 10 سال است , با مشاهده ی این نشانه ها می توان گفت که طول عمر آن به پایان رسیده است :

ü     با غلت خوردن روی تشک , صدا می دهد .

ü     تشک دچار گودی و فرورفتگی هایی شده است .

ü     پس بیدار شدن از خواب بدنتان کوفته است .


  • ۹۷/۰۴/۲۷
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی