فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

معرفی تشک های بادی

تشک های بادی با ظاهری راحت مورد استفاده بسیاری قرار گرفته می شود , عمده کاربرد این نوع تشک ها در سفر است . با خرید یک تشک بادی خوب می توانید تمام انتظاراتی که از یک تشک دارید برآورده سازید .

اگر مایل هستید تشکتان سفت تر باشد باید هوای بیش تری را به داخل آن پمپاژکنید که این که کار به وسیله پمپ باد صورت می گیرد , پمپ های باد به دو صورت دستی و یا برقی موجود می باشند .

این نوع تشک ها جزو تشک های طبی محسوب می شوند که به راحتی جمع و یا تبدیل به یک تخت تک نفره یا دو نفره می شود , اجزای مختلف بدن بر اساس فشاری که به سطح آن وارد می کنند به داخل تشک فرو می روند و ستون فقرات شما را به حالت ایستاده نگه می دارند که این خوابی آسوده و راحت را برای شما به همراه خواهد داشت .

انواع تشک های بادی

تشک های بادی را می توان در انواع مختلفی یافت . امروزه با گذشت زمان انواع جدید تر این نوع تشک ها در دسترس هستند , اگر مدت زمان زیادی است که از یک تشک بادی استفاده می کنید وقت آن رسیده که یک مدل جدید تر آن را تهیه نمایید .

·        تشک بادی بالشدار

یک برامدگی در انتهای این نوع تشک وجود دارد که می توان از آن به عنوان بالش استفاده کرد .

·        تشک بادی لاتکس

لاتکس تهیه شده از مواد نفتی و یا گیاهی است که به صورت لایه ای در این نوع تشک تعبیه شده است .

·        تشک بادی فومی

در این مدل تشک ها لایه های فوم به کار رفته که می تواند احساس گرما و راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد .

·        تشک بادی ژله ای

با بهره گیری از تکنولوژی روز ساخت تشک تولید می شود و حالتی ژله ای به خود می گیرد که تکیه گاهی خوب برای پشت بدن محسوب می شود .

 


  • ۹۷/۰۴/۲۷
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی