فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

.

چه تشک خوابی بخریم ؟

پیش از خرید تشک خواب بهتر است اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید , پس از آن با در نظر گرفتن نوع خواسته و نیازتان از یک تشک خواب اقدام به خرید کنید .

تشک های مناسب و استاندارد به طور کلی دارای ویژگی هایی هستند که در اینجا شرح داده می شود :

·   تشک های خیلی سفت و یا خیلی نرم به هیچ وجه مناسب نیستند و مشکلات جسمی از قبیل کمردرد , کوفتگی و ..  برای شما به همراه خواهد داشت , پس به هنگام خرید بهتر است روی تشک دراز بکشید و از راحتی آن مطمئن شوید .

·   مورد مهم بعدی اندازه و سایز تشک است , وقتی می خواهید تشکی را تهیه کنید باید ببینید چه کسی می خواهد روی آن بخوابد تشک باید متناسب با قد انتخاب شود . تشک اگر بسیار کوچک باشد سبب عدم آرامش شما به هنگام خواب می گردد .

·   سعی کنید تشک های دولایه را انتخاب کنید تا در صورت لک شدن لایه بیرونی تشک قسمت های زیرین مصون بمانند .

·   نکته مهم بعدی در خرید تشک , روکش است . به هنگام خرید حتما روکش تشک را نیز تهیه نمایید چرا که سبب افزایش طول عمر تشک شما خواهد شد , این کالای کاربردی باعث زیبا تر شدن تخت خواب و نیز مانع از پارگی و لک شدن تشک می گردد .

·        برای بهبود کیفیت خواب بهتر است هر ده سال یکبار تشک و کفی تختتان را عوض کنید .

·   اینکه کدام تشک با کدام جنس برایتان مناسب تر است بستگی به خود شما دارد , تشک ها در انواع متفاوتی تولید می شوند : تشک های فنری , تشک های طبی , تشک های طبی و فنری , تشک آبی و تشک های بادی . تشک های بادی و آبی عمدتا در پیک نیک ها و بیرون از منزل به کار برده می شوند .


  • ۹۷/۰۴/۲۷
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی