فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

خرید مبلمان اداری

برای تهیه و خرید مبلمان اداری ابتدا یک لیست از تمامی اسباب و وسایلی که نیاز دارید تهیه کنید , مبلمان هر کدام از بخش های شرکت با هم متفاوت است پس به هنگام خرید به این نکته توجه نمایید .

ما در این جا قصد داریم لیستی از انواع میز و صندلی های مورد نیاز یک شرکت را بیان کنیم , امیدواریم این مطالب به شما به جهت تهیه ی مبلمان مناسب کمک کند .

لیست مبلمان اداری

در قدم اول باید میز های اداره را تهیه کنید , میزها در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند :

·   میز مدیریت : میز مدیریت تاثیر زیادی در نظر مشتری دارد , مشتریان و افراد غریبه اعتبار مجموعه ی شما را با آن می سنجند .

·   میز کنفرانس : تمامی کنفرانس ها و جلساتی که بر گزار می شوند نیاز به یک اتاق جداگانه همراه با یک میز کنفرانس دارند .

·   میز پذیرایی : میزهایی که به جهت پذیرایی از مشتریان جلوی صندلی ها قرار داده شده است , این نوع میزها را فراموش نکنید .

·   میز کارمندان : هر کدام از کارمندان به میزهای مخصوصی برای گماردن سیستم ها و لوازم شخصی خود دارند .

بعد از تهیه میز نوبت به خرید صندلی است , صندلی ها هم مانند میزها دارای انواع متفاوتی هستند .

·        صندلی مدیریت : این نوع صندلی معمولا بلند و مطابق با میز مدیریت انتخاب می شوند .

·        صندلی کنفرانس : این صندلی ها به تعداد زیادی دور میز کنفرانس چیده می شود .

·        صندلی انتظار : صندلی های انتظار به تعداد دلخواه برای مشتریان در سالن اداره قرار داده می شوند .

·        صندلی کارمندان : صندلی های کارمندان نیز با توجه به میز و موقعیت آن ها تهیه می شود .

از انواع مبلمان و نیم ست های اداری نیز می توان به جهت پذیرایی از میهمانان و مشتریان استفاده کرد , تمامی این ها بستگی به سلیقه و نظر مدیریت اداری شرکت دارد .


  • ۹۷/۰۴/۳۱
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی