فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

مبلمان اداری خاص

برای استفاده ی حداکثری از تمام محیط کار بایستی فضاهای موجود را مدیریت کرد , این کار باعث افزایش بازدهی و عملکرد محیط کار می گردد .

مدیریت فضای داخلی مجموعه و طراحی مناسب آن می تواند در افزایش عملکرد شرکت و کارکنان نیز موثر باشد .

شرکت ها و مجموعه های خاص نیاز به مبلمان خاصی هم دارند , حال سوال این است که مبلمان خاص چه ویژگی ها و خصوصیاتی دارند ؟

طرح مبلمان

این نوع مبلمان با طرح های منحصربه فردی تولید می شوند , مدیران اداری برای تهیه مبلمان خود می توانند آنچه که مدنظرشان است را به تولید کننده سفارش دهند و کالایی دقیقا مطابق با نیاز و سلیقه شان تحویل بگیرند .

مبلمان اداری در طرح های مختلفی تولید می شوند , تنوع آن ها بسیار زیاد است به طوری که برای هر قسمت از مجموعه دکوراسیون و مبلمانی خاص با آن فضا در نظر گرفته شده است .

مبلمان میهمان در شرکت ها باید از بهترین نوع مبلمان اداری باشد چرا که دکوراسیون هر مجموعه بیانگر شهرت و اعتبار آن مجموعه است .

راحتی مبلمان

از دیگر خصوصیات مبلمان خاص طراحی ارگونامیک آن هاست , این نوع مبلمان علاوه بر ظاهر خاص و زیبایی که دارند بسیار راحت هستند و این راحتی موجب شده است تا فرد دچار کمر درد و یا درد های عضلانی ناشی از زیاد نشستن نشوند .

راحتی مبلمان تنها در راحتی صندلی ها خلاصه نمی شود بلکه تمامی اسباب ها و لوازم شرکت باید دارای این ویژگی باشند به طور مثال میزها دارای کشو های کافی باشند که این از بی نظمی میزهای مجموعه نیز می کاهد .

قیمت مبلمان

مبلمان ارزان قیمت مشتریان زیادی دارد اما باید توجه کرد که در یک شرکت و اداره ی معتبر آنچه که اهمیت ویژه ای دارد ظاهر و دکورسیون محیط است بسیاری از این مبلمان در کوتاه مدت کارایی و فرم خود را از دست می دهند و ظاهری نامناسب به خود می گیرند .

قیمت مبلمان بر اساس نوع و کیفیت آن هاست که تعیین می گردد , برای تهیه مبلمان با قیمت مناسب می توانید از فروشگاه های مختلف پرس و جو کنید .


  • ۹۷/۰۴/۳۱
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی