فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

سطل آشغال های آویز

کلمات:

سطل آشغال های آویز- سطل زباله ها- انواع سطل آشغال ها

متن:

یکی از انواع سطل آشغال ها که در منازل امروزه کاربرد بسیار زیادی دارند سطل زباله های آویز هستند. این نوع سطل زباله ها به دلیل این که جای زیادی را اشغال نمی کند و همین طور به دلیل این که آویز هستند استفاده ی وسیعی از آن ها می شود. در ادامه ی متن در مورد ویژگی های مثبت این نوع سطل زباله بیشتر توضیح خواهیم داد.

سطل آشغال های آویز چه ویژگی هایی دارند؟

سطل آشغال های آویز به سطل زباله هایی گفته می شود که به درب کابینت متصل می شوند. از این رو جایی را اشغال نکرده و می توان به راحتی آن ها را نصب نمود. در قسمت پشت و بالای این سطل زباله ها بر آمدگی به منظور نصب بر روی کابینت قرار دارد. یکی از مزایای مثبت آن ها این است که می توان به راحتی زباله را در آن انداخت چرا که کاملا دم دست بوده و هر زمان بخواهیم زباله ها را تخلیه نماییم می توان این کار را در کم ترین زمان انجام داد. سطل آشغال های آویز اصولا دارای درب نیز هستند. درب این سطل زباله ها به طور کامل روی آن ها محکم خواهد شد و این موضوع باعث می شود بوی نا مطبوع زباله ها به بیرون درز پیدا نکند و بوی بد در فضای آشپزخانه نپیچد. علاوه بر این ها در درون این سطل زباله ها محلی برای قرار گیری کیسه ی زباله نیز قرار دارد.

تخلیه ی زباله از درون سطل زباله های آویز بسیار آسان است یعنی هر زمان که نیاز به تخلیه ی زباله بود و سطل زباله پر شده باشد می توان با جدا نمودن از کابینت سطل زباله را به راحتی تخلیه نمود. سطل آشغال های آویز در اندازه های کوچک ساخته می شوند این موضوع باعث می شود زباله ها در زمان طولانی باقی نماند و به طور مکرر تخلیه گردد.


  • ۹۷/۰۵/۰۷
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی