فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 ابعاد صندلی تاتو

کلمات:

ابعاد صندلی تاتو- پهنای صندلی تاتو- طول صندلی تاتو- صندلی تاتو

متن:

تاتو یک فرهنگ جدید و تقریبا جا افتاده در کشور ما است که علی رغم نو بودن این فرهنگ از زمانی که وارد کشور ما شده است با استقبال شمار زیادی از افراد مواجه شده ایم. این کار کاری حساس و نیازمند دقت بالایی است که یک فرد تاتو کار باید تمامی جوانب را در این کار در نظر بگیرد. یکی از موضوعات مهمی که یک فرد تاتو کار باید آن را در نظر داشته باشد، ابعاد صندلی تاتو است. در ادامه در مورد ابعاد مناسب یک صندلی تاتو توضیحاتی خواهیم داد.

یک صندلی  تاتو خوب چه ابعادی و ویژگی هایی باید  داشته باشد؟

ابعاد صندلی تاتو تا حد زیادی به نوع بدن و سایز و فرم بدنی مشتری بستگی دارد. اولین و مهم ترین موضوع در یک صندلی تاتو در نظر گرفتن راحتی مشتری و خود تاتو کار می باشد. طول صندلی تاتو اولین موضوع در ابعاد صندلی است در هنگام خرید صندلی به طول صندلی می بایست توجه داشته باشید چرا که شما از قد مشتری خود و یا وزن وی خبر نداشته و ممکن است دارای قد کوتاه و یا بلند باشند. بنابراین طول صندلی باید طوری باشد که هر دو نوع مشتری را تخت پوشش قرار دهد. باریکی و یا پهن بودن صندلی تاتو موضوع مهم دیگری است که باید به آن توجه نمود. باید دقت کرد یک صندلی تاتو باید باریک باشد چرا که در غیر این صورت اگر صندلی شما دارای پهنی بیش از حد باشد اجازه ی کار کردن را از تاتو کردن سلب می کند.

پهنای صندلی تاتو باید به میزانی باشد که فرد تاتو کار بتواند به راحتی کار کند چرا که در غیر این صورت می تواند منجر به آسیب های بدنی برای شخص تاتو کار شود که از جمله این آسیب ها می توان به گردن درد ها و یا دیسک کمر را نام برد.

در حالت کلی توجه به ابعاد صندلی تاتو بسیار مهم بوده و هم در راحتی فرد تاتو کار و هم در راحتی مشتریان و جلب رضایت آن ها تاثیر گذار است.


  • ۹۷/۰۵/۰۹
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی