فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

صندلی آرایشگاهی دست دوم

کلمات:

صندلی های آرایشگاهی- صندلی های آرایشگاهی دست دوم- صندلی جک دار دست دوم- صندلی های آرایشگاهی جک دار

متن:

صندلی های آرایشگاهی دارای انواع متفاوتی هستند. امروزه با زیاد شدن آرایشگاه ها استفاده از انواع صندلی های آرایشگاهی رو به افزایش است. اما قیمت بعضی از این صندلی ها نیز بالا است و از آن جایی که یک آرایشگاه به چندین صندلی نیازمند است از این رو  تهیه و خرید چند صندلی بودجه ی بالایی می خواهد. بنابراین ما در این مقاله می خواهیم روشی را برای تهیه و خرید صندلی به شما معرفی کنیم تا با قیمت کم تری صندلی آرایشگاهی را تهیه کنید.

خرید صندلی دست دوم آرایشگاهی

یکی از روش هایی که می توان صندلی را با قیمت کم تری تهیه نمود خرید صندلی  به صورت دست دوم است. صندلی های آرایشگاهی دست دوم در بازار همانند نوع دست اول آن ها به راحتی یافت می شود. اکثر صندلی های دست دوم آرایشگاهی همانند دست اول آن ها فاقد خرابی بوده و در حد نو هستند. اما باید در هنگام خرید آن ها را از همه نظر مورد ارزیابی قرار داد.

صندلی آرایشگاهی جک دار

یکی از انواع صندلی های آرایشگاهی، صندلی آرایشگاهی جک دار است. صندلی های آرایشگاهی جک دار همان طور که از نامشان پیدا است دارای جک هستند. این نوع صندلی ها با صندلی های معمولی متفاوت بوده و شامل محلی برای قرار گرفتن پا نیز هستند. صندلی های جک دار شامل تکیه گاهی برای نشیمن گاه  تکیه گاهی برای سر هستند. قابلیت جک در این نوع صندلی  ها به صورتی است که با فشردن جک می توان هم زمان چند قسمت از صندلی را تکان و حرکت داد. زمانی شما از جک این صندلی استفاده می کنید می توان تکیه گاه سر، محل قرار گیری پا و همچنین پشت صندلی را بالا و پایین برد و یا به سمت عقب و جلو هدایت نمود . در صورتی که قصد خرید صندلی جک دار دست دوم را دارید خوب دقت کرده و مراقب باشید جک و سایر مکان های آن سالم باشد.

 


  • ۹۷/۰۵/۰۹
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی