فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

صندلی آرایشگاهی سه تیکه

کلمات:

انواع صندلی های آرایشگاهی- صندلی های سه تیکه- خرید صندلی های سه تیکه- صندلی های آرایشگاهی سه تیکه

 

متن:

یکی از انواع صندلی های آرایشگاهی، صندلی های آرایشگاهی سه تیکه است. از خصوصیات بارز این صندلی ها می توان به سه تیکه بودن آن ها اشاره نمود. صندلی های سه تیکه را می توان هم به صورت تخت و هم به صورت صندلی در آورد. در ادامه در مورد ویژگی این نوع صندلی توضیحاتی خواهیم داد.

ویژگی صندلی های آرایشگاهی سه تیکه

·        شکل ظاهری صندلی های آرایشگاهی سه تیکه با صندلی معمولی متفاوت است. این صندلی ها دارای تکیه گاه سر، قسمت پشتی، تکیه گاه پا و محلی برای قرار گیری پا دارند.

·        صندلی های سه تیکه از جنس فوم های فشرده سرد هستند و لایه ی رویی آن ها از جنس چرم می باشد.

·        بدنه ی صندلی های سه تیکه فلزی است. پایه ها و دسته های داخلی آن ها نیز فلزی می باشد.

·        صندلی های آرایشگاهی سه تیکه به گونه ای طراحی شده اند که به صورت تخت و صندلی قابل تنظیم هستند.

در خرید صندلی های سه تیکه باید توجه نمود که مطابق با استاندارد ساخته شده باشند. بسیاری از صندلی های سه تیکه هنگام خرید به همراه یک صندلی همراه عرضه می شوند. وجود صندلی همراه موجب می شود آرایشگر نیز بر روی آن نشسته و هم آرایشگر و هم مشتری احساس راحتی داشته باشند. قابلیت تنظیم صندلی های سه تیکه توسط جکی که در پایین بعضی از آن ها قرار گرفته شده است باعث می شود بتوان آن ها را به جهت های مختلف هدایت نمود. بعضی از صندلی های سه تیکه قابلیت این را دارند که همزمان بتوان محل قرار گیری پا، تکیه گاه پشتی صندلی و همچنین تکیه گاه سر در صندلی را تنظیم نمود و در جهت های مختلف حرکت داد. صندلی های سه تیکه دارای  قابلیت تبدیل شدن به تخت بوده و می توان از آن به عنوان تخت در آرایشگاه نیز استفاده نمود.


  • ۹۷/۰۵/۰۹
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی