فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

فاکتور های انتخاب نیمکت آرایشگاهی خوب

کلمات:

نیمکت های آرایشگاهی- انتخاب نیمکت آرایشگاهی خوب- نیمکت های لوکس

متن:

بسیاری از افرادی که دارای آرایشگاه هستند در انتخاب و چیدمان لوازم آرایشگاه و یا انتخاب صندلی ها و نیمکت های آرایشگاهی مناسب دچار تردید شده و در آخر ممکن است نیمکتی و صندلی هایی را انتخاب کنند که مناسب آرایشگاه آن ها نیست. از این رو ما در این مقاله فاکتور های انتخاب نیمکت آرایشگاهی خوب را برایتان شرح می دهیم تا محیط آرایشگاهی شما دارای دکوراسیونی لوکس باشد.

فاکتور های انتخاب یک نیمکت آرایشگاهی خوب چه چیز هایی است؟

اولین موضوعی که باید در چیدمان دکوراسیون داخلی آرایشگاه در نظر گرفته شود توجه به ابعاد و محیط آرایشگاه است. برای این که بتوانید یک نیمکت آرایشگاهی مناسب برای آرایشگاه خود انتخاب نمایید به گونه ای که فضای جالبی در آرایشگاه شما به وجود آید توجه به فضا و میزان بزرگی آرایشگاه است. در صورتی که آرایشگاه شما دارای فضای بزرگی است بهتر است در انتخاب نیمکت آرایشگاهی از نیمکت های لوکس و کاناپه های آرایشگاهی استفاده نمود. این کاناپه ها اصولا به صورت تک نفره نبوده و در طرح های سه یا چهار نفره و یا بیشتر است. اگر محیط آرایشگاه شما کوچک است می توانید از نیمکت های آرایشگاهی رنگ روشن و تک نفره استفاده نمایید.

دومین فاکتور مهم توجه به رنگ نیمکت است. ببینید آرایشگاه شما و دیگر لوازمتان چه رنگی است؟  رنگ تیره را بیشتر می پسندید یا روشن؟ البته برای آرایشگاه بهتر است از رنگ های روشن استفاده  نمایید. چرا که حس بهتری را به مشتری القا می کند. همچنین رنگ نیمکت انتظار آرایشگاهی خود را مطابق با رنگ دیگر ابزار انتخاب نمایید.

توجه به رنگ دیوار های آرایشگاه نیز می تواند فاکتور مهم دیگر در انتخاب نیمکت آرایشگاهی باشد. بهتر است نیمکت آرایشگاهی شما رنگی ترکیبی با دیوار ها داشته باشد. همچنین از رنگی استفاده نمایید که تضاد زیبایی با رنگ دیوار آرایشگاه ایجاد نماید.


  • ۹۷/۰۵/۱۱
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی