فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

کمد و فایل های اداری چوبی

کلمات:

کمد ها و فایل های اداری- کمد های کشو دار- فایل های اداری- کمد های فلزی

متن:

کمد ها و فایل های اداری از ابزار مهمی هستند که برای استفاده های شخصی و اداری به ویژه برای کارمند ها مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که شما می خواهید به کار های خود سر و سامان داده و مکانی مناسب برای پرونده های خود انتخاب نمایید پیشنهاد ما به شما استفاده از کمد ها و فایل های اداری است.

کمد ها و فایل های اداری

کمد ها و فایل های اداری شامل کمد های کشو دار و یا طبقه دار افقی و عمودی هستند. این کمد ها با توجه به ساختاری که دارند بهترین ابزار در محیط های اداری برای نگهداری پرونده ها و فایل های اداری هستند. این کمد ها و فایل ها از گم شدن پرونده های اداری جلوگیری می کنند. یعنی با توجه به ساختاری که دارند پرونده ها در آن ها طوری قرار می گیرد که به صورت مرتب شده نمایان می شوند.

کمد ها و فایل های اداری چوبی

همان طور که گفته شد کمد ها و فایل های اداری در انواع و طرح های گوناگونی هستند یکی از انواع کمد ها و فایل های اداری کمد های چوبی هستند. این طرح از کمد های اداری طرح های جدید تر از طرح های فلزی هستند. کمد های فلزی اداری چوبی بیشتر از نوع ام دی اف بوده و طرح آن ها امروزی است. بیشتر این کمد ها به صورت طبقه ای و بدون درب هستند. اما کمد های فلزی به صورت درب دار ساخته می شوند. کمد های چوبی اداری یا به شکل طبقه ای و بدون درب بوده و یا به صورت کشویی هستند. نوع کشویی کمد های چوبی به صورت افقی و عمودی ساخته می شود نوع افقی این کمد ها دارای حجم زیادی بوده و فضای بیشتری را اشغال می کنند اما نوع عمودی آن ها فضای کم تری اشغال می کنند و مناسب برای اتاق  ها و فضا های کوچک است.


  • ۹۷/۰۶/۰۳
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی