فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

انواع تخته وایت برد

کلمات:

تخته های وایت برد- انواع تخته وایت برد ها- تخته وایت برد های مغناطیسی- تخته وایت برد های شیشه ای

متن:

تخته های وایت برد امروزه با توجه به پیشرفت در امور آموزشی استفاده ی فراوانی دارند. در گذشته از تخته های سیاه استفاده می شد. تخته سیاه دارای معایب فراوانی است. که بدون توجه به معایب آن همچنان نیز در برخی از محیط های آموزشی از این نوع تخته ها استفاده می شود. برای نوشتن بر روی تخته سیاه از گچ استفاده می شود.  گچ یک ماده ای مضر است. در هنگام نوشتن بر روی تخته سیاه با گچ، مواد شیمیایی حاصل از آن ها در هوا پراکنده شده و وارد محیط تنفسی می شوند. این امر برای دستگاه و مسیر های تنفسی به شدت مضر بوده و موجب بیماری های مختلف می شود. از طرف دیگر پوست بسیاری از افراد در مقابل گچ حساسیت نشان می دهد. و باعث بیماری های پوستی می شود.

طبق موارد گفته شده  در بالا استفاده از تخته سیاه چندان توصیه نشده و بهتر است از تخته های وایت برد استفاده شود.

انواع تخته وایت برد

تخته وایت برد ها دارای انواع گوناگونی هستند. یکی از انواع تخته وایت برد ها تخته وایت برد های معمولی است که ساده ترین نوع تخته وایت برد است. این تخته وایت برد ها جزو اولین تخته وایت برد ها بوده و 3 سانتی متر ضخامت دارد. نوع دیگر از تخته وایت برد ها تخته وایت برد های مغناطیسی هستند. این نوع تخته وایت برد ها دارای آهن ربا می باشند. که این خاصیت موجب می شود تا تخته پاک کن ها نیز بر روی آن به راحتی نصب شوند. همچنین حروف مغناطیسی نیز به منظور آموزش به راحتی بر روی آن ها قرار می گیرند. نوع دیگر از تخته وایت برد ها به صورت شیشه ای هستند که دارای طرحی بسیار مدرن و امروزی هستند. تخته وایت برد های شیشه ای حالت شیشه ای داشته و در رنگ های گوناگونی ساخته می شوند.


  • ۹۷/۰۶/۰۵
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی