فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

کمد های اداری کشویی

 

کلمات:

کمد های اداری-  فایل های اداری- کمد های کشویی- کمد های اداری افقی

متن:

کمد های اداری یا فایل های اداری برای نگهداری پوشه ها و پرونده های اداری مورد استفاده قرار می گیرند. اگر به دنبال سر و سامان دادن به پوشه ها و پرونده های اداری خود بوده و نمی خواهید آن ها گم و یا پراکنده شوند کمد ها و فایل های اداری بهترین ابزار برای نگهداری این مدارک و پرونده ها هستند.

عده ای از افراد و کارمندان ممکن است در خانه ی خود نیز اتاقی برای کار داشته و علاوه بر محیط کار در منزل نیز مشغول به کار شوند از این رو وجود یک کمد برای این مواقع و مانع از پخش و پلا شدن پرونده ها ضروری است.

کمد های اداری کشویی

کمد ها و فایل های اداری دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به مکانی که مورد استفاده قرار می گیرند انتخاب می شوند. کمد های اداری شامل نوع افقی و عمودی هستند که هر یک ویژگی های مخصوص به خود را دارند. کمد های اداری افقی به صورت افقی بوده و بر روی زمین نیز قرار می گیرند این کمد ها فضای بیشتری را اشغال می کنند و دیوار را تا حدودی می پوشانند.

یکی از خصوصیات خوب در این کمد ها داشتن فضای کافی برای نگهداری پرونده ها است. کمد ها و فایل های عمودی به شکل ایستاده بوده و بیشتر شامل طبقه هستند. این کمد ها برای محیط های کوچک بهتر هستند چرا که فضای کمی را اشغال می کنند و همچنین حجم نگهداری پرونده در آن ها کم تر از نوع افقی است.

کمد های کشویی یکی از انواع فایل ها و کمد های اداری هستند. این نوع کمد ها استفاده ی فراوانی دارند. و در بیشتر اداره ها از این نوع کمد استفاده می شود چرا که این کمد ها به صورت کشویی بوده و با باز نمودن کشو پرونده ها به صورت مرتب و بی دردسر در برابر شما قرار می گیرند.


  • ۹۷/۰۶/۰۵
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی