فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

بهترین نوع ماژیک وایت برد

کلمات:

ماژیک و تخته وایت برد- ماژیک وایت برد- شارژر ماژیک- ماژیک های شارژی

متن:

در گذشته برای نوشتن در مدارس و محیط های آموزشی از تخته سیاه استفاده می شود تخته سیاه طوری طراحی شده بود که برای این که بتوان چیزی را بر روی آن شکل داد باید از گچ استفاده می شد. استفاده از تخته سیاه و گچ در آن زمان متداول بود اما با گذشت چندین سال افراد به این نتیجه رسیدند که استفاده از گچ برای دستگاه تنفسی و پوست مضر است. از این رو ماژیک و تخته وایت برد جایگزین تخته وایت برد و گچ شدند.

تخته وایت برد و ماژیک امروزه در بسیاری از محیط های آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد بدون این که آسیبی به سلامتی بزند و برای افراد تهدیدی باشد.

ماژیک وایت برد و بهترین نوع آن

همان طور که گفته شد با پیدایش تخته وایت برد و ماژیک وایت برد برای نوشتن بر روی آن استفاده از تخته سیاه و گچ به کلی مختل شد و دیگر کم تر کسی از آن ها استفاده می نماید. ماژیک های وایت برد دارای ساختاری داخلی از ترکیب محلول الکل مانند و جوهر هستند که با یک دیگر ترکیب می شوند و نوشتن بر روی تخته وایت برد را پدید می آورند.

ماژیک های وایت برد دارای انواع گوناگون و مارک های زیادی هستند. ماژیک های وایت برد در انواع ساده و شارژی یافت می شوند. اگر به دنبال خرید ماژیک وایت برد خوب برای خود و یا محیط آموزشی و کار خود هستید بهتر است ابتدا به نوع ماژیک و مارک آن دقت نمایید بهترین نوع ماژیک برای مکانی که استفاده ی زیادی از آن می شود ماژیک های شارژی است مثلا در استفاده های مدارس ماژیک های شارژی بسیار مناسب هستند این ماژیک ها به صورتی هستند که پس از اتمام آن ها می توان شارژر ماژیک را تعویض نموده و مجددا از آن استفاده نمود.


  • ۹۷/۰۶/۱۴
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی