فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

بهترین نوع تخته پاک کن

کلمات:

تخته پاک کن- ماژیک وایت برد- تخته پاک کن های ابری- بهترین نوع تخته پاک کن

متن:

برای این که تخته را بتوان در بهترین شکل تمیز و پاک سازی کرد نیاز است تا از یک تخته پاک کن خوب استفاده شود. عده ای از وسایل دیگر مثل دستمال کاغذی و یا هر نوع دستمال دیگری برای پاک سازی تخته وایت برد استفاده می نمایند که برای چند بار ممکن است خوب باشد اما در حالت کلی بهتر است برای از بین نرفتن تخته وایت برد از یک تخته پاک کن خوب برای تمیز کردن تخته استفاده شوند. استفاده ی درست از تخته پاک کن موجب افزایش عمر تخته شده و باید بدانید که نباید گذاشت تخته به مدت طولانی همراه با نوشته هایی از ماژیک باقی بماند چرا که موجب از بین رفتن تخته و همچنین باقی ماندن ماژیک بر روی تخته می شود از این رو حتما باید پس از نوشتن بر روی تخته و اتمام کار تخته را با تخته پاک کن پاک سازی نمود.

بهترین نوع تخته پاک کن

تخته پاک کن ها دارای انواع مختلفی هستند. در ابتدا فقط در شکل ساده ای وجود داشتند و شامل یک ابر و یا اسفنج بودند اما امروزه تخته پاک کن های زیادی وارد بازار شده اند. معیار های این که بتوانید تخته پاک کن مناسب انتخاب نمایید شامل انتخاب تخته پاک کنی است که علاوه بر داشتن جنس خوب تخته را نیز خوب پاک سازی نماید. نوعی از تخته پاک کن ها وارد بازار شده اند که از نوع اسفنجی و یا نمدی است این تخته پاک کن ها به همراه قطعه ای پلاستیکی در پشت آن به منظور در دست گرفتن تخته پاک کن در حین پاک سازی است. که این قطعه ی پلاستیکی شامل دو عدد جای ماژیک به همراه ماژیک وایت برد است. اما اگر می خواهید بهترین تخته پاک کن را خریداری نمایید بهتر است از تخته پاک کن های ابری و یا اسفنجی استفاده نمایید. چرا که در پاک سازی تخته بهتر بوده و تخته را کاملا تمیز می کنند.


  • ۹۷/۰۶/۱۷
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی