فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

 

اهمیت استفاده از وسایل کمک آموزشی

کلمات:

سیدی های آموزشی- فلش کارت- وسایل کمک آموزشی- فلش کارت های تصویری

متن:

شاید در زمان های گذشته تنها وسیله ای که معلمان می توانستند از آن برای تدریس استفاده نمایند کتاب و یا وسایل های بسیار ساده مثل چوب کبریت و یا مکعب های دست ساز بود. اما امروزه شرایط متفاوت شده است. کودکان امروز با کودکان دیروز متفاوت هستند و با توجه به پیشرفتی که در تکنولوژی به وجود آمده است دیگر لازم نیست فقط از کتاب برای تدریس و یادگیری استفاده نمود. بلکه می توان به راحتی با استفاده از وسایل بسیار متنوع بهتر و بیشتر به کودکان و دانش آموزان و حتی دانش جویان درس را آموخت.

وسایل کمک آموزشی چه اهمیتی در یادگیری افراد دارند؟

امروزه مادر ها و پدر ها از همان ابتدای کودکی وقتی کودکشان 4 و یا 5 ساله شده به یاد دهی بسیاری از چیز ها به کودکانشان تلاش می کنند. این امر بسیار در یادگیری آینده ی فرد موثر است. در واقع کودکی که دائما از کودکی با او کار شده است از نظر هوشی و یادگیری بسیار متفاوت تر از کودکی است که سال اول مدرسه با شمار زیادی از چیز ها قرار است آشنا شود. امروزه بیشتر والدین با استفاده از سیدی های آموزشی و فلش کارت ها و حتی بازی های فکری کودک خود را از نظر ذهنی تقویت می کنند.

 به طور مثال وقتی مادر و پدری از طریق فلش کارت به یاد دهی حروف الفبای فارسی و انگلیسی به کودک می پردازد و یا از فلش کارت های تصویری برای یاد دادن اشیا و حیوانات و حتی اعداد به کودک خود استفاده می کند در واقع هم او را سرگرم کرده و هم او را برای حضور در مدرسه آماده می سازد. وسایل کمک آموزشی یک مزیت بزرگی که دارد این است که به راحتی آموزش را به کودک داده و سرعت یادگیری وی در مورد مسائل مختلف را افزایش می دهد.


  • ۹۷/۰۶/۱۸
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی