فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

کتاب خانه ی دیواری

 

کتاب خانه ی دیواری

کلمات:

استفاده از کتاب خانه ی دیواری- کتاب خانه ی خانگی- کتاب خانه ی دیواری- کتاب خانه

متن:

شاید بسیاری از افراد عاشق این باشند که در منزل برای خود کتاب خانه ای طراحی کرده و در واقع کتاب خانه جزوی از دکوراسیون منزلشان باشد. اما با مشکل کوچک بودن منزل و یا جایگیر بودن بیش از اندازه ی کتاب خانه مواجه باشند. اصلا نگران نباشید و بدانید خانه ی کوچک هیچ دلیلی بر نداشتن کتاب خانه در منزل نیست. کتاب خانه امروزه جزوی از دکوراسیون خانه های شیک به حساب می آید و بیشتر افراد آن ها را در منازل خود به کار می برند.

کتاب خانه ی دیواری

استفاده از کتاب خانه ی دیواری در بیشتر خانه های مدرن امروزی به ویژه خانه هایی که دارای دکوراسیون با سبک اروپایی هستند رایج است. بهترین و شیک ترین نوع کتاب خانه ی خانگی نیز همین کتاب خانه های دیواری محسوب می شوند. همان طور که در بالا گفتیم اگر دارای منزلی کوچک هستند و رویای داشتن یک کتابخانه را در سر دارید اصلا نگران نباشید. شما می توانید از کتاب خانه های دیواری استفاده نمایید که فضای چندانی را اشغال نمی کنند. کتاب خانه های دیواری معمولا از نوع غیر قابل حمل می باشند.

یکی از راه هایی که می توانید در خانه ی خود یک کتاب خانه ی دیواری داشته باشید استفاده از دیوار هایی است که به وسیله ی آن دو فضا از یک دیگر جدا شده اند. مثلا حد فاصل اتاق خواب و سالن نشیمن بهترین مکان برای جا سازی یک کتاب خانه ی دیواری می باشد. این نوع کتاب خانه نمای زیبایی را نیز به خانه ی شما هدیه می دهد. در واقع به شما اجازه ی این را می دهد که یک دیوار را به طور کامل با کتاب های مختلف و رنگارنگ تزئین نمایید.

از طرفی می توانید قسمت های کنج دیوار و یا کناره های پنجره و حتی زیر پله ها را به کتاب خانه تبدیل کرده و لذت ببرید.


  • ۹۷/۰۶/۲۱
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی