فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

تشک و انواع آن

اولین توصیه ما به شما این است که تشک مورد نظر خود را از فروشگاهی معتبر تهیه فرمایید , برند های معتبر هستند که اقدام به تولید تشک های با کیفیت و مرغوب می نمایند پس اگر تشک خود را از فروشگاهی بدون صلاحیت تهیه نمودید انتظار گارانتی و ضمانت کالا را نداشته باشید .

تشک خوب و ویژگی آن

تشک های خوب و با کیفیت استاندارد هایی دارند مثلا در ساخت آن ها از فنرهای قوی و بادوام استفاده شده است که استحکام و مقاومت کالا را ضمانت می کند .

تشک های خوب و استاندارد خوابی راحت برای شما به ارمغان خواهند آورد برخلاف تشک های نامرغوب که می تواند موجب برهم زدن خواب و هم چنین بروز مشکلاتی چون بیماری های پوستی و عضلانی برای شما شود .

تشک با کیفیت علاوه بر موارد گفته شده دارای ویژگی های دیگری چون ضد آب بودن و ضد حشرات بودن نیز است . ارتفاع تشک نیز مهم است , تشک استاندارد کم ارتفاع نیست و کمی بالاتر از سطح تخت قرار می گیرد .

انواع تشک

·        تشک طبی

این نوع تشک ها دارای فنر نیستند و با هدف تسکین و یا پیشگیری از بیماری ها مورد استفاده قرار گرفته می شوند , تشک های طبی کمی سفت , قابل شستشو و ارزان قیمت هستند .

این نوع تشک ها به دلیل وزن پایینی که دارند قابل جابه جا شدن هستند و جنس آن ها از یونولیت می باشد .

·        تشک آبی

به دلیل وجود آب در این نوع تشک ها می توان از آن برای کسانی که در بستر بیماری هستند استفاده کرد , این نوع تشک ها از ایجاد زخم بستر جلوگیری می کند . البته می توان از آن ها در مسافرت و پیک نیک هم استفاده کرد .

·        تشک بادی

این تشک را به وسیله پمپ برقی یا دستی باد می کنند و به همین دلیل هم سفتی یا نرمی آن قابل تنظیم است , عمده کاربرد تشک های بادی در سفر است .

 

  • ۹۷/۰۷/۰۶
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی