فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

فروش انواع تشک

رفع خستگی طول روز و استراحت به عواملی چون : بستر خواب , فضای آرام و .. بستگی دارد , این موارد تاثیر بسزایی در کیفیت خوابمان دارد .

بستر و جای خواب از عواملی مهم است چرا که ما یک سوم عمر خود را در خواب سپری می کنیم پس لازم است محل خوابی راحت و آرامش بخش داشته باشیم .

تشک ها در ابعاد و انواع گوناگون تولید می شوند و در بازار به فروش می رسند اما آنچه که مهم است نوع نیاز و انتظار شما از یک تشک خواب است , تشکی تهیه نمایید که دقیقا مطابق با خواسته و نیازتان است در غیر این صورت آرامش و آسودگی شما را به هنگام خواب سلب می نماید .

اولین مساله ای که به هنگام خرید تشک باید به آن توجه کنید سازگاری آن با بدنتان است , تشک تهیه شده باید دقیقا متناسب با آناتومی بدن شما باشد . تشک های غیر استاندارد سبب مشکلاتی برای ستون فقرات و عضلات بدنتان خواهد شد .

حال می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که یک تشک خوب چگونه باید باشد ؟

تشک های خوب و استاندارد بایستی دارای یکسری ویژگی ها و خصوصیات باشند .

·   ارتفاع تشک : ارتفاع یک تشک مناسب کمی از سطح تخت بالاتر است , تشک استاندارد نباید خیلی تخت و سفت باشد .

·   متریال تشک : متریال و محتویات تشک ها نیز اهمیت دارد., قدرت فنرها , کیفیت یونولیت و فوم های به کار رفته در آن و .. نکته ای مهم در انتخاب یک تشک است .

·   سفتی تشک : میزان سفتی و نرمی تشک در جلوگیری از مشکلاتی چون گودی کمر و سلامت مهره های آن بسیار مهم است , تشک های خیلی سفت یا نرم تشک های مناسبی نیستند .

·   مارک تشک : تشک هایی با مارک و برند معتبر تهیه فرمایید چرا که این شرکت ها تشک هایی با کیفیت بالا همراه با گارانتی را به مشتریان خود تحویل می دهند .

 

  • ۹۷/۰۷/۰۶
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی