فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

کدام مارک تشک بهتر است ؟

این سوالی است که اکثرا خریداران به هنگام خرید یک تشک از فروشنده دارند , ما در این جا قصد داریم شما را در خرید مناسب ترین تشک برای تخت خوابتان راهنمایی کنیم .

مارک تشکی که قرار است تهیه کنید چندان اهمیت ندارد اما باید بدانید که خرید تشک از یک برند معتبر کیفیت آن را تضمین می نماید , شما با خرید یک تشک از مارک ها و برندهای خوب و با کیفیت می توانید تا مدت مدیدی از این کالا استفاده کنید چرا که طول عمر و دوام بالایی دارند و نیز کیفیت محصولات خود را تضمین می نمایند .

البته هر برند و مارکی محصولات و تولیداتی با ویژگی های منحصربه فرد دارد , به طور مثال یک شرکت روی طراحی و کیفیت تشک های طبی خود کار کرده و بهترین مدل های این نوع تشک ها را ارائه می کند و شرکتی دیگر تشک های فنر منفصل را با کیفیتی بی نظیر تولید می کند .

قیمت انواع تشک ها

مارک تشک ها در قیمت آن ها نیز تاثیر گذار است , عمدتا تشک هایی که از برندهای معروف و معتبر تهیه می شوند قیمت بالاتری دارند که دلیل آن افزایش کیفیت محصولات است .

این شرکت ها با به کارگیری متریال درجه یک اقدام به تولید تشک های مرغوب و با کیفیت می نمایند و طبیعتا هرچه کیفیت یک محصول بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است .

معیارهای خرید یک تشک مناسب

·   اولین معیار در نظر داشتن میزان بودجه تان است , هزینه ای که قرار است صرف کنید را در ابتدا تعیین کنید و تشکی در آن رنج تهیه فرمایید .

·   اگر از تشکی که الان استفاده می کنید راضی هستید بهتر است همان مارک و مدل را خریداری کنید و در صورتی که مشکلات عضلانی دارید می توانید با یک پزشک در این باره مشورت کنید .

·   وزنتان نیز بسیار مهم است , تشکی تهیه کنید که مطابق با وزن و قدتان باشد . افرادی با وزن بالا بهتر است از تشک هایی با تراکم اسفنج بالا استفاده کنند .

  • ۹۷/۰۷/۰۶
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی