فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

تشک فنر منفصل

تشک فنر منفصل

به طور کلی تشک ها تاثیر زیادی در زیبایی سرویس خواب دارد . تشک ها در ابعاد و انواع مختلفی تولید می شوند و شما بایستی تشکی را انتخاب کنید که دقیقا متناسب با تخت و سرویس خوابتان باشد . نکته مهمی که در خرید انواع تشک ها باید در نظر داشته باشید نوع آن است , تشک ها ارتباط مستقیمی با سلامت و آسایش جسم دارند .

امروزه تشک هایی تحت عنوان تشک فنر منفصل در بازار ارائه می شوند که دارای ویژگی های جالب و منحصربه فردی هستند از این رو طرفداران خاص خود را دارند , تشک های فنر منفصل جدا از اینکه تشک هایی با قیمت مناسب و به صرفه هستند به دلیل ساختاری که دارند می توانند جزو تشک های متناسب با آناتومی بدن به شمار آیند .

ویژگی های تشک های فنر منفصل

· این نوع تشک ها کیفیت خواب شما را به شدت افزایش می دهند و به دلیل عدم اتصال فنرهای آن به یکدیگر سبب خوابی راحت و آرامش بخش برای شما خواهد شد .

· تشک های فنر منفصل به جهت بهبود دردهای ناحیه کمر و کوفتگی های عضلانی نیز به کار گرفته می شوند البته به هنگام خرید به این نکته توجه کنید که تشک دقیقا متناسب با قد شما باشد , اگر قد بلندی دارید به هیچ وجه تشک های 160 را خریداری نکنید .

· تراکم فنرها در تشک فنر منفصل به جرم هر قسمت از پستی بلندی های بدن بستگی دارد به طور مثال شانه ها فشار بیش تری به تشک وارد کرده و فنرهای مربوط به آن قسمت متراکم تر می گردد .

· به دلیل فنرهای مقاوم و قوی که در ساخت این نوع تشک ها استفاده شده است در دراز مدت دچار فرسودگی نمی شود و از خود صدای غژ غژ منعکس نمی کند .

· در طولانی مدت هیچ گونه گودافتادگی در این نوع تشک ها مشاهده نمی شود که این ناشی از کیفیت بالای ساخت این نوع تشک هاست .

  • ۹۷/۰۷/۱۰
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی