فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

جاکفشی

جاکفشی

در هر خانه ای وجود جاکفشی اهمیت بسیاری دارد و در هنگام‌ خرید آن باید به جنس، استحکام ، کیفیت و همچنین زیبایی و جادار بودن جاکفشی دقت نمایید.

جاکفشی زیبا جادار و با دوام با بالاترین کیفیت

خرید جاکفشی از خرید های مهم هر خانه است. به دو دلیل. اول اینکه جا کفشی کاربرد مهمی دارد و برای نگهداری درست و سالم ‌نگه داشتن کفش های افراد خانه استفاده می شود و دوم اینکه معمولا  در نزدیکی ورودی خانه قرار می گیرند و جزو اولین وسایل موجود در منزل هستند که در معرض دید میهمانان و سایرین قرار می گیرند.

 پس باید هم از لحاظ زیبایی و هماهنگی ‌با سایر وسایل خانه و هم‌ از نظر کیفیت و جنس در انتخاب آن دقت کرد و با هزینه ای مناسب انتخاب بهینه ای انجام داد.

انواع جاکفشی

معمولا جاکفشی ها از جنس های نئوپان، پلی استایرن و پلاستیک، ام دی اف، چوب و... ساخته می شوند. معمولا نئوپان نسبت به ام دی اف مقاومت بیشتری در مقابل رطوبت دارد. همچنین جا کفشی ها مانند سایر وسایل مشابه ، با توجه به جنس های مختلف در وزن نیز تفاوت دارند. شما می توانید متناسب با فضایی که در اختیار دارید، سایزهای مختلف برای جای کفشی خود انتخاب کنید یا از موارد آماده سایز استاندارد مورد نظر خود را پیدا کنید.

جاکفشی ها در مدل های مختلف کلاسیک، مدرن، آینه دار، کشویی یا کمدی، با ارتفاع های مختلف پایه دار یا بدون پایه، و.... موجود هستند.همچنین برخی دارای آویز لباس نیز هستند و کاربرد بیشتری از جاکفشی دارند. که از بین این مدل های مختلف شما می توانید به راحتی جاکفشی مورد نظر خود را پیدا کنید.

راهنمای خرید جاکفشی

برای انتخاب یک جاکفشی مناسب شما باید به مواردی توجه کنید. یکی از این موارد مهم تعداد افراد در خانه است که با توجه به این مورد، شما باید بزرگی و جادار بودن جاکفشی خانه خود را انتخاب کنید. کاربرد آن سالم نگه داشتن کفش هاست پس باید اندازه و جادار بودن آن به گونه ای باشد که کفش ها به مرور زمان از شکل نیفتند و ظرفیت آن متناسب با تعداد کفش های افراد خانه باشد.

نکته بعدی اندازه و سپس رنگ و مدل آن است. اندازه نه تنها به تعداد افراد مربوط است بلکه فضایی که شما در اختیار دارید نیز تاثیر گذار بر اندازه جاکفشی منزل شماست. به همین دلیل شما باید پیش از خرید به طور کامل اندازه ها را محاسبه کرده باشید و همچنین به سایزهای استاندارد انواع جاکفشی ها نیز در حین خرید توجه کنید تا بتوانید بهترین خرید ممکن را انجام دهید.

 بعد از انتخاب دقیق اندازه شما باید انتخاب خود را هماهنگ با بقیه وسایل و چیدمان منزل خود انتخاب فرمایید و حتی کلاسیک یا مدرن بودن، نوع در، پایه و ... نیز باید هماهنگ با کلیت منزل شما باشید تا انتخاب شما هرچه زیباتر به چشم بیاید. مورد مهم بعدی جنس ‌آن است که برای استفاده بیشتر و مقاومت بیشتر آن باید به این نکته دقت ویژه ای داشته باشید.

مقاومت آن در مقابل رطوبت، ضربه ، جنس لولاهای در یا ریل های کشو، جنس دستگیره ها، پایه ها و... همگی‌ از مواردی است که باید به آنها توجه کنید.

خرید جاکفشی

شما می توانید با مناسب ترین قیمت و از بین متنوع ترین انواع آن در طرح ها، رنگ ها و جنس های مختلف و با بهترین کیفیت، جاکفشی مورد نظر خود را از اجناس فروشگاه ما انتخاب فرمایید. همچنین می توانید خرید اقساطی جاکفشی را نیز از ما انجام دهید و با بهترین شرایط بهترین خرید ممکن را تجربه کنید.

جاکفشی های متنوع با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را از ما بخواهید.


  • ۹۷/۰۷/۲۱
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی