فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

طراحی مبلمان اداری

طراحی مبلمان اداری با توجه به مساحت اداره، فعالیتی که به آن مشغول هستید و تعداد کارکنان متفاوت است. طراحی مبلمان اداری مطابق با ارگونومی بدن صورت می گیرد.

اطلاعاتی پیرامون طراحی مبلمان اداری و خرید آن

بخش مهم در هر سازمان و اداره ای، مبلمان اداری آن است که در نظر مشتری و جلب کردن او تأثیرگذار است. طراحی مبلمان اداری باید متناسب با فضای اداری و فعالیتی باشد که انجام می‌دهید و به‌گونه‌ای باشد که کارمندان و کارکنان نیز نسبت به آن احساس رضایت داشته باشند و دچار خستگی و کمردرد نشوند. در این مقاله به بررسی طراحی مبلمان اداری خواهیم پرداخت.

طراحی مبلمان اداری

مبلمان اداری شال میز کنفرانس، میز اداری، میز مدیریت، میز منشی، صندلی اداری و ... است که باید استاندارد باشد و طراحی آن به‌گونه‌ای باشد که ضمن آسایش کارمندان، پرستیژ شرکت را نیز حفظ کند. طراحی مبلمان اداری با توجه به مساحت اداره، فعالیتی که به آن مشغول هستید و تعداد کارکنان متفاوت خواهد بود. طرح‌های متنوعی در این زمینه وجود دارد و از متریال با کیفیتی برای تهیه آن استفاده می‌شود. در طراحی مبلمان اداری باید به ایجاد فضای صمیمی در محیط کمک کرد و در عین حال برای باید هر میز، حریم شخصی رعایت شود تا کارمند از استرس به دور باشد و فعالیت خود را به درستی انجام دهد. ما طراحی مبلمان اداری را با قیمتی مناسب و به صورت اختصاصی برایتان انجام خواهیم داد.

خرید مبلمان اداری

گاهی یک اداره نیاز به مبلمان جدید خواهد داشت و یا به علت تغییر مکان و حتی شروع به کار، داشتن مبلمان اداری ضروری خواهد بود. برای خرید مبلمان اداری نمونه‌های آن را در سایت می‌توانید مشاهده کنید و به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید. در خرید مبلمان اداری به روکش آن‌ها و کیفیتی که دارند توجه داشته باشید. برخی از آن‌ها دارای فایلینگ و کشوهایی هستند که برای میز منشی و اداری مناسب می‌باشند. برای خرید میز اداری به ابعاد آن دقت کنید تا کارمند فضای کافی برای گذاشتن وسایل خود داشته باشد و یا میزهایی خریداری کنید که داری کشو و فایلینگ هستند. طراحی مبلمان اداری در واقع نشان دهنده هویت آن اداره یا سازمان خواهند بود، پس در انتخاب خود دقت کنید. طرح‌های متنوع و مدرنی از مبلمان اداری موجود است که در رنگ‌های مختلفی ارائه می‌شوند.

خصوصیات مبلمان اداری مناسب

مبلمان اداری مناسب از کیفیت بالایی برخوردار است و مطابق با ارگونومی بدن می‌باشد. این نوع مبلمان قادر خواهد بود خستگی را از تنتان بیرون کند و بدین ترتیب کارمندانی که ساعت‌ها پشت میز می‌نشینند به کمر درد و مشکلات دیگر دچار نخواهند شد. طراحی مبلمان اداری باید مطابق با استانداردهای بین‌المللی بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار باشد. مبلمانی که پایه‌های فلزی داشته باشد طی جابه‌جایی آسیب نمی‌بیند و خراب نخواهد شد. طراحی صندلی اداری نیز باید به صورت طبی باشد تا کارمند احساس خستگی نکند. طراحی مبلمان اداری به صورت مناسب کل فضای پرت محیط را خواهد پوشاند و پرستیژ فضای اداری را حفظ خواهد کرد.

انواع مبلمان اداری و ویژگی های آن ها

مبلمان اداری که در انواع مختلفی ارائه می شود، با توجه به سمت و فعالیت هر شخص انتخاب خواهد شد، به طور مثال میز منشی باید بزرگ باشد تا بتوان روی آن کامپیوتر، اسکنر، دستگاه فکس و ... را قرار داد. میز کنفرانس نیز برای استفاده از پروژکتور باید مجهز و زیبا باشد تا برای جلسات و همایش ها مناسب باشد. میز کارمندان نیز باید دارای فایلینگ باشد و ابعاد مناسبی داشته باشد.


  • ۹۷/۰۸/۰۳
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی