فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

مبلمان انعطاف پذیر : با الهام از ویژگی انعطاف پذیری آکاردئون Chishen Chiu، طراح تایوانی محصولی را خلق کرده است که علاوه بر اینکه نوعی دکور محسوب می شوداز آن به عنوان مبلمان نیز می توان استفاده کرد. این مبل کاغذی با استفاده از کاغذ کرافت ساخته شده است.

مبلمان انعطاف پذیر

 کاغذ کرافت ، کاغذی است که از مراحل کرافت سازی بر روی خمیر چوب تولید می شود ، این نوع کاغذ تقریبا محکم و زبر است .کاغذ کرافت معمولا به رنگ قهوه ای می باشد اما در اثر رنگبری می توانند آن را به کاغذ سفید نیز تبدیل کننداین نوع کاغذ را می توان برای ساکهای خرید ، پاکت و دیگر انواع وسایل بسته بندی استفاده کرد. این کاغذ دارای منافد با انعطاف زیاد و مقاومت در برابر پارگی و بسیار مناسب برای بسته بندی است، و بدلیل استحکام و مقاومت بالای آن طرفداران زیادی دارد .این نوع متریال ضد آب است و قابلیت ارتجاع به نسبت 1:50 را دارا می باشد.

آشنایی با  مبلمان انعطاف پذیر

ساخت خمیر کرافت با مراحل سولفاته کردن نیز شناخته می شود. این مراحل تکنولوژی تبدیل چوب به خمیر چوب را تعریف می کند ، که محصول آن فیبرهای خالصی از سلولز می باشدو در طول این مراحل خرده های چوب با مخلوطی از هیدروکسید منیزیم وسولفید سدیم مخلوط میشود و پیوند های لینگنین را با سلولز میشکند، نام این مرحله از ریشه آلمانی کرافت گرفته شده که به معنی قدرت و نیرو میباشد .

خمیر چوب طی مراحل زیر به کاغذ کرافت تبدیل میشود:

1-      مرحله ترکیب با لیکور : در این مرحله خمیر چوب در معرض لیکور سفید و سیاه گرم قرار میگیرد

2-       کاهش فشار اتمسفری خمیر چوب پخته شده با لیکور

3-      شستشوی خمیر چوب قهوه ای رنگ با جداسازی لیکور از فیبرهای سلولزی که خود مراحل خاص خود را دارد .

4-      رنگبری یا سفید کردن ( در مواردی که محصول نهایی کاغذساک یا مقوای لاینر برای جعبه سازی و بسته بندی باشدنیازی به طی مرحله رنگبری نیست .

این مبلمان به راحتی به فرم دو بعدی تبدیل می شود در صورتی که با کمبود فضا مواجه باشید وقصد استفاده از آن را نداشته باشید.این مبلمان قادر است تا 100 برابر وزن خود را تحمل کند.این محصول یک مبلمان ایده آل برای یک فضای نشیمن کوچک است و به راحتی قابلیت تغییر دیزاین دارد.


  • ۹۷/۰۸/۳۰
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی