فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

گاوصندوق سبک وسیله ای برای در امان نگهداشتن مدارک و وسایل از سیل،آتش سوزی، دزدی و زلزله است. گاوصندوق سبک برای نگهداری طلا،اسناد و دسته چک قابل استفاده است

گاوصندوق های سبک

گاوصندوق سبک جزء دسته ای از گاوصندوق های با اندازه کوچک هستند که بیشتر برای استفاده در منازل مناسب هستند. شما می توانید طلا، دسته چک و پول خود را در گاوصندوق سبک نگهداری کنید. البته اگر در شرکت های بزرگی کار می کنید که حجم اسناد زیاد است، گاوصندوق سبک گزینه مناسبی نیست.

اگر دائم در سفر هستید و یا اینکه در طول شبانه روز در منزلتان یا حتی شرکت شخصی خود حضور ندارد، می توانید با تهیه یک گاوصندوق سبک، خیال خود را از بابت دزدی راحت کنید. البته این نکته لازم به ذکر است که گاوصندوق سبک علی رغم کوچک بودن، از امنیت بالایی برخوردار است و تمامی جوانب احتیاطی که در گاوصندوق های معمولی به کار رفته، در گاوصندوق سبک نیز به کار رفته است.

این گاوصندوق ها قابل استفاده در جعبه عقب ماشین نیز هستند که می توانید در طول سفر، اشیای گرانقیمت خود را در آن قرار داده و با خیالی آسوده به مسافرت بروید.

مزیت استفاده از گاوصندوق های سبک

·         دور از دسترس قرار دادن اشیا و وسایل گران قیمت  و اسناد و مدارک مهم از دسترس دزدان

·         نگهداری اشیا و وسایل گران قیمت  و اسناد و مدارک مهم از بلایایی همچون سیل، آتش سوزی، طوفان و زلزله

اگر به دنبال مکانی امن برای نگه داشتن وسایل مهم خود می گردید، در خرید گاوصندوق سبک تاخیر نکنید. قبل از به وقوع پیوستن اتفاق، این وسایل و مدارک را دور از دسترس های نا امن قرار دهید.

به این فکر کنید که اگر یک مدرک مهم مانند شناسنامه یا کارت ملی شما مفقود شود، چقدر وقت و انرژی نیاز است تا به مراکز مربوطه مراجعه کنید و المثنی این مدارک را بگیرید و یا اینکه چقدر شما ترس خواهید داشت که از این مدارک استفاده نابجا نشود. در حالی که تنها با خرید یک گاوصندوق می توانید به تمامی این کابوس ها پایان دهید.

ویژگی های گاوصندوق سبک

مقدار وزن این گاوصندوق ها نسبت به گاوصندوق های معمولی کمتر است و بسته به نوع آن بین 100 تا 500 کیلوگرم وزن دارند و به همین دلیل جابجایی آنها راحت تر است.

گاوصندوق های سبک می توانند یک ساعت دمای 1000 درجه سانتیگراد را تحمل کنند بدون اینکه آسیبی به بدنه یا وسایل قرار گرفته در داخل آنها زده شود.

گاوصندوق سبک دارای 3 سطح هستند: سطح خارجی و داخلی نسوز است و سطح مابین این دو را معمولا بتن تشکیل می دهد.

این گاوصندوق ها در انواع اثر انگشتی، کلید دار و رمز دیجیتال موجود هستند. البته به دلیل سادگی کار با گاوصندوق های دیجیتال، پیشنهاد می شود افراد میانسال از این گاوصندوق استفاده کنند. چرا که تنها کاری که نیاز است انجام دهند آن است که همیشه رمز آن را به خاطر داشته یا به همراه خود داشته باشند.

راهنمای خرید گاوصندوق سبک

اگر قصد خرید گاوصندوق سبک را دارید به شما پیشنهاد می کنیم از خرید اینترنتی گاوصندوق سبک استفاده کنید و با یک کلیک، گاوصندوق را درب منزل تحویل بگیرید.

با خرید اینترنتی شما می توانید تمامی مدل های گاوصندوق های سبک را با تمامی ویژگی هایش مطالعه نمایید و در صورت داشتن هرگونه سوال یا ابهام با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و یا از قسمت ارتباط با ما، پیام خود را ارسال کرده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید.


  • ۹۷/۰۹/۰۳
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی