فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

کمد بایگانی

کمد بایگانی

کمد بایگانی یکی از ملزومات اداری می باشد. برای خرید کمد بایگانی، تنها کافی است سفارش آن را به صورت آنلاین ثبت کنید و آن را در آدرس دلخواه خود تحویل بگیرید.

آشنایی با خرید اینترنتی کمد بایگانی

کمد بایگانی یکی از لوازم و تجهیزات اداری محسوب می شود که حجم زیادی از پرونده ها و اسناد و مدارک را در خود جای می دهد. در حقیقت کمدهای بایگانی از ضروریات بخش بایگانی مراکز اداری و آموزشی، بیمارستان ها، نهاد ها و .... می باشند.

انواع کمد بایگانی

انواع مختلفی از کمد های بایگانی عرضه می شود که پاسخگوی نیاز های متعدد مراکز مختلف می باشد. لیستی از انواع کمدهای بایگانی بدین شرح می باشد:

·         کمدهای بایگانی دو درب قفل دار

·         کمدهای بایگانی ریلی

·         کمدهای بایگانی گردان پوشه آویز 4 طبقه

·         کمدهای بایگانی زونکن گردان 5 طبقه

·         کمدهای بایگانی رمزدار

·         کمدهای بایگانی ریلی برقی

·         کمدهای بایگانی ریلی ترکیبی

·         کمد های بایگانی ثابت و کشویی

کمد های بایگانی هم از جنس ام دی اف و هم از جنس فلز ساخته می شوند. بسته به این که در چه مکانی بخواهید از این کمدهای بایگانی استفاده کنید، می توانید یکی از آن انواع آن را انتخاب کنید.

مسلماً میزان فضای موجود، هم نقش مهمی در انتخاب نوع کمد بایگانی خواهد داشت. البته برای انتخاب بهترین نوع کمد بایگانی، می توانید از نظر کارشناسان مربوطه هم بهره مند شوید.

راهنمای خرید کمد بایگانی

برای خرید کمد بایگانی می توان به  مراکز عرضه کننده لوازم اداری مراجعه کرد که حمل آن با توجه به سایز آن، سخت خواهد بود. بنابراین با ثبت سفارش آنلاین می توان اقدام به خرید آن نمود.

خرید اینترنتی کمد بایگانی به منظور رفاه حال مشتریان و متقاضیان این دسته از لوازم اداری می باشد که بدون صرف وقت، در کم ترین زمان ممکن، صورت می گیرد. در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی مختلفی عرضه و ارائه ی آنلاین کمدهای بایگانی را در کنار ملزومات اداری بر عهده دارند.

انتخاب نوع دلخواه این کمد، در فروشگاه های اینترنتی مقدور می باشد. همچنین با مراجعه به سایت های اینترنتی، می توان انواع کمد های بایگانی سفارش داده توسط شرکت ها، ادارات و ارگان های مختلف را نیز مشاهده کرد. نظرات کاربران نیز در آنجا ذکر شده است.

بنابراین اگر قصد تهیه کمدهای بایگانی برای مرکز و اداره ی خاصی را دارید، کافی است از این سایت ها، دیدن کنید. تصاویر مربوط به انواع این کمد ها نیز در سایت موجود است.

خدمات ارائه شده برای کمدهای بایگانی

برای داشتن کمدهای بایگانی، می توان آن را به شرکت های فعال در این حوزه واگذار کرد. این شرکت ها با ارائه و نصب کمد بایگانی، خدمات مختلفی را نیز ارائه می کنند: به این صورت که پس از سفارش، کارشناسان مربوطه از اتاق بایگانی و مقدار فضایی که قرار است به کمد بایگانی اختصاص یابد ، بازدید می کنند تا بتوانند با بهره وری بهینه از فضا، مناسب ترین نوع کمد بایگانی را برای شما نصب کنند. تضمین در کیفیت کار، با ارائه ی گارانتی به کاربران، داده می شود.

هم چنین نحوه ی کارکرد با سیستم های اجرا شده (برای کمدهای ریلی، ثابت و ...) نیز توسط کارشناسان، آموزش داده می شود. این کارشناسان به صورت دوره ای از کمد های بایگانی نصب شده بازدید می کنند و در صورت بروز مشکلات احتمالی، آن را مرتفع خواهند ساخت.

همان طور که در بالا نیز اشاره شد نظرات کاربران مختلف نیز در سایت های سفارش اینترنتی کمد بایگانی، ثبت شده است و میزان رضایت مندی آن ها از این خدمات ارائه شده، ذکر شده است. بنابراین با خیالی آسوده، سفارش خرید کمد بایگانی خود را ثبت کنید.


  • ۹۷/۰۹/۱۳
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی