فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

کمد بایگانی ریلی

کمد بایگانی ریلی برای کاهش استفاده از فضا مورد استفاده قرار می گیرد. کمد بایگانی ریلی در برخی موارد به عنوان یک وسیله امنیتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بایدها و نبایدها در خرید کمد بایگانی ریلی

کمد بایگانی ریلی وسیله ای است که در مواقع ذخیره سازی به خصوص کاهش استفاده از فضا کاربرد دارد و بسیاری از کاغذها و ابزار مهم را به راحتی در آن می توانید ذخیره کنید، بدون اینکه نیاز باشد به آنها فضای زیادی را اختصاص دهید.. معمولاً کمدهای بایگانی ریلی در شکل ها و اندازه های مختلف برای طیف وسیعی از مشاغل کاربرد دارند.

اگر چه به بازار آمدن مدل های مختلف رایانه، استفاده از کمدها را برای ذخیره سازی مدارک کم رنگ تر کرده است، اما هنوز هم یکی از مهمترین راه های ذخیره اطلاعات، بایگانی کردن آنها در قفسه ها و کمد بایگانی ریلی می باشد.

انواع کمد بایگانی ریلی

در واقع کمدهای بایگانی ریلی جدید همان قفسه های گذشته هستند اما با ظاهری آراسته تر و در بیشتر مواقع با حجم بیشتر برای نگهداری ابزار یا وسایل مختلف که به صورت ریلی جابجا می شوند.

با گذر زمان می بینیم که حجم بیشتری از اسناد در اداره ها و شرکت ها بوجود آمده اند که نیازمند فضای بیشتری برای نگهداری هستند. به همین منظور، کمد بایگانی ریلی برای کاهش نیازهای زیاد و قرار دادن مدارک با نظم و ترتیب ایجاد شده است.

به گونه ای که در مواردی که حجم مدارک بسیار زیاد است و دسترسی به آنها سخت است، بتوان راحت تر این مدارک را پیدا کرد.  همچنین این کمدها نسبت به قفسه هایی که در گذشته استفاده می شدند، دارای ظاهری زیباتر هستند و جزیی از دکوراسیون بسیاری از اتاق های کار محسوب می شوند.

راهنمای خرید کمد بایگانی ریلی 

کمد بایگانی ریلی دارای انواع مختلفی می باشد که شما باید بر اساس نیاز خود یکی از این مدل ها را انتخاب نمایید . برای خرید اینترنتی ابتدا باید به نوع نیاز خود توجه نمایید. این مدل ها عبارتند از:

·         قفسه بایگانی ریلی مکانیکی

·         قفسه بایگانی ریلی برقی

·         قفسه بایگانی ریلی هوشمند

·         قفسه بایگانی ریلی گیره ای

·         کمد بایگانی ریلی نیمه سنگین و سنگین

از دیگر مواردی که باید در خرید اینترنتی  یک کمد ریلی بایگانی به آن توجه نمایید، نوع طراحی این مدل  از کمدهای بایگانی می باشد.

هر چقدر ظاهر کمدها، زیباتر ساخته شده باشد، می تواند ظاهر زیباتری به محیط کار شما بدهد. از موارد دیگر، می توان به نوع چوب استفاده شده در آنها اشاره کرد که می تواند تاثیر بسزایی در دوام این کمدها داشته باشد. به دلیل استفاده  مداوم از کمد بایگانی ریلی، این کمدها باید دارای ریلی مناسب  و چوب مناسب باشند که بتوانند مدت زیادی در مقابل باز و بسته کردن زیاد مقاوم باشد .

بهتر است در هنگام خرید اینترنتی کمد بایگانی ریلی با مشاوران در این زمینه در مورد  نحوه انتخاب محیط ، قفسه و چیدمان سه بعدی آن مشورت کنید تا بتوانید یک کمد بایگانی ریلی مناسب را خریداری کنید. می توانید در انتخاب رنگ هم متناسب با فضای کار خود در خرید اینترنتی کمد بایگانی ریلی دقت بیشتری را داشته باشید.

چرا کمد بایگانی ریلی را بخریم؟

می توانید با استفاده از این کمدها حجم بیشتری از مدارک را ذخیره نمایید و همچنین مدیریت کاربری سریع تر و بهتری بر مدارک خود داشته باشید .

حذف مکان هایی که باید به اسنادی با حجم زیاد اختصاص می دادید و استفاده از این فضاها برای امور دیگر از مزیت های استفاده از این کمدها است. همچنین در خرید اینترنتی می توانید مدل مورد نظر خود را در بین مدل های متنوع پیدا کنید و رنگ آن را نیز انتخاب کنید.


  • ۹۷/۰۹/۱۳
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی