فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

تیغ اره مویی پین دار یکی از مهم ترین انواع تیغ های اره می باشد، تیغ اره مویی پین دار فقط در اره های برقی پین دار مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با تیغ اره مویی پین دار

تیغ اره مویی پین دار یکی از مهم ترین تیغ های اره می باشد که برای برش قطعه کار از آن استفاده می شود، تیغ اره مویی پین دار مخصوص اره های مویی برقی است.

اگر به دنبال خرید تیغ اره مویی پین دار هستید و یا می خواهید در مورد تیغ اره مویی پین دار اطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله ما را همراهی کنید در این مطلب اطلاعات مفیدی را در مورد تیغ اره مویی پین دار و خرید آن ارائه خواهیم کرد. تیغه اره مویی پین دار مهم ترین جز اره مویی برقی است و بدون آن نمی توان در قطعه مورد نظر برش ایجاد کرد، پیش از خرید تیغ اره مویی پین دار حتما اطلاعاتی را به دست بیاورید.

اره مویی

پیش از پرداختن به تیغ اره مویی پین دار بهتر است که ابتدا به معرفی اره مویی بپردازیم. اره مویی برقی یکی از انواع اره ها است که در معرق کاری ها استفاده فراوانی از آن می شود. کسانی که در حرفه نجاری و یا هنرهای چوبی فعالیت دارند حتما با اره مویی برقی سر و کار دارند.

اره مویی با استفاده از نیروی برق اقدام به برش می کند. به طور کلی اره های مویی به سه دسته تقسیم بندی می شوند که در بین این سه دسته , فقط دو نوع آن ها در بازار وجود دارند. در نوع اول اره مویی برقی، حرکت رفت به وسیله میل لنگ که به الکتروموتور متصل است انجام می گیرد و حرکت برگشت به وسیله فنر انجام می گیرد در نوع دوم هر دو حرکت رفت و برگشت به وسیله موتور انجام می گیرد.

تیغ اره مویی پین دار

تیغه اره مویی پین دار یکی از انواع تیغ ها است که مختص اره مویی برقی است، به طور کلی برای اره مویی برقی دو نوع تیغه وجود دارد یکی از این تیغه ها فلزی است و نوع دیگری نیز که نوعی پارچه سمباده می باشد که معمولا در بازار ایران وجود ندارد.

نوع اول که فلزی است در دو نوع پین دار و ساده وجود دارد، انواع ساده همان تیغ هایی هستند که رایج می باشند و نوع دوم همان گونه که از نامش مشخص است دارای پین می باشد. یعنی برای بسته شدن به دستگاه نیازی به گیره نیست و به وسیله پین به دستگاه متصل می شود. این نوع از تیغه ها در اندازه بزرگ هستند و بیشتر به منظور نازک کاری و ماکت سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع تیغ اره مویی

تیغ اره مویی بر اساس دندانه و قطعه کاری که برش می دهد به سه نوع تقسیم بندی می شود:

·         چوب بر یا پا ملخی: دندانه زوج دارد برای برش چوب، فیبر مصنوعی، پلکسی گلاس

·         فلز بر: دندانه ریز و پشت سرهم برای برش دادن انواع فلز

·         گرد: دندانه دور تا دور دارد که برش در جهت های مختلف را انجام می دهد.

خرید تیغ اره مویی پین دار

اگر به دنبال این هستید که خرید اینترنتی تیغ اره مویی پین دار را انجام دهید می توانید در کمترین زمان ممکن از سایت ما انجام دهید، تیغ اره مویی پین دار در سایت ما با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود. قبل از خرید حتما به راهنمای خرید تیغ اره مویی پین دار توجه داشته باشید در ابتدا باید در نظر داشته باشید که تیغه اره مویی پین داری که می خواهید تهیه کنید چه نوع ویژگی هایی دارد و برای برش قطعه مورد نظر شما کارایی لازم را دارد و یا نه، حتما در موقع خرید مشخصات فنی دستگاه را بررسی کنید.

 توجه داشته باشید که قیمت تیغه اره مویی پین دار ثابت است و با توجه به این که در ابعاد، انواع و برندهای مختلفی وجود دارد قیمت آن ها نیز متفاوت خواهد بود.


  • ۹۷/۱۰/۰۲
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی