فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

بسته به نیاز خود می توانید تیغ اره عمود بر چوب را به آسانی خریداری نمایید. قبل از آن نیز بهتر است راهنمای خرید تیغ اره عمود بر چوب را بخوانید

راهنمای خرید تیغ اره عمود بر چوب

اره های عمود بر چوب یکی از لوازم لازم برای کارگاه های نجاری می باشند. این دستگاه ها با استفاده از یک تیغ اره عمود بر چوب کار می کنند. برای اینکه بهتر با نحوه خرید انواع تیغ اره عمود بر چوب آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را از دست ندهید.

اره عمود بر چیست؟

اره عمود بر یک وسیله در زمینه صنعت می باشد که با کمک آن می توان به آسانی چوب را در ضخامت های مختلف برش داد. البته از انواع این وسیله در بازار وجود دارند. که برخی دارای تیغه های مخصوص بریدن فلزات نیز می باشند.

 این وسیله با استفاده از موتور قدرتمند (بسته به نوع برند) می تواند به آسانی کار های لازم در زمینه برش چوب را برای شما انجام دهد. همچنین بخش دیگر تفاوت این وسیله با سایر وسایل برش حرکت آن به صورت دستی می باشد. در این حالت شما به عنوان اپراتور آن می توانید شکل های مختلفی را در چوب به وسیله آن برش بزنید.

تیغ اره عمود بر چوب

به دلیل گستردگی استفاده از اره های عمود بر این وسایل به یکی از متداول ترین وسایل موجود در هر کارگاه نجاری تبدیل شده اند. نکته دیگر در استفاده از این دستگاه این است که این وسیله با استفاده از هر نوع تیغ اره عمود بری یک نوع کارایی را از خود بروز می دهد. بر همین اساس نیز بازار گسترده ای از طیف های مختلف تیغ اره عمود بر چوب وجود دارد که هر یک مناسب برای یک نوع کار بر روی چوب می باشند.

انواع تیغ اره عمود بر چوب

انواع تیغ اره عمود بر چوب در بازار موجود می باشد و نکته مهم در شناختن هر یک از آن ها توجه به حروف اختصاری می باشد که بر روی این تیغه ها درج شده است.

همچنین این تیغه به طور کلی دارای نوع نازک و کلفت هستند که برای انجام بخش های مختلفی در صنعت نجاری استفاده می شوند. همچنین این تیغ اره عمود بر چوب از نظر طول نیز متفاوت می باشد و با سایز های بلند تر آن می توانید چوب های با ضخامت بالا تر را برش دهید.

حروف اختصاری تیغ اره عمود بر چوب

شما به عنوان یک مشتری وقتی بخواهید خرید تیغ اره عمود برچوب  را انجام دهید لازم است تا ابتدا نوع کارکرد خود را مشخص نمایید. بدانید برای چه نوع چوبی می خواهید از این تیغ اره ها استفاده نمایید.

اگر بخواهید برای بریدن چوب های نرم، لمینت و پلاستیک نرم از تیغ اره عمود بر استفاده نمایید باید به دنبال مدل هایی باشید که در بالای آن حروف HCS حک شده اند. این تیغ اره عمود بر چوب از جنس فولاد کربنی می باشد.

برخی دیگر از تیغ اره عمود بر نیز وجود دارد که با نام BIM مشخص می شود. این تیغ ها برای برش چوب های سخت بسیار مناسب می باشند.

خرید  اینترنتی تیغ اره عمود بر چوب

شما می توانید به آسانی و تنها با استفاده از سایت ما اقدام به خرید تیغ اره عمود بر چوب نمایید. تمام مدل ها و برند های مختلف و انواع مختلفی از تیغ های اره عمود بر، در سایت ما موجود می باشند که می توانید اطلاعات کامل در مورد هر کدام را در راهنمای خرید تیغ اره عمود بر چوب  مطالعه کرده و سپس اقدام به خرید هر یک بسته به نیاز خود نمایید. با خرید اینترنتی تیغ اره عمود بر چوب خریدی آسان و به صرفه خواهید داشت.


  • ۹۷/۱۰/۰۳
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی