فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

تیغ اره پلاستیک دارای انواع مختلفی است در خرید تیغ اره پلاستیک توجه به دندانه تیغ ها و جنس تیغ اره بسیار اهمیت دارد و باید مخصوص برش پلاستیک باشد.

آشنایی با تیغ اره پلاستیک و خرید آن

تیغ اره پلاستیک همان طور که از نام آن مشخص است برای برش انواع پلاستیک از آن استفاده می شود. اگر می خواهید تیغ اره پلاستیک را تهیه کنید و قصد دارید که قبل از خرید در مورد تیغ اره پلاستیک اطلاعاتی را بدست آورید، در این مقاله همراه ما باشید.

در این مقاله قصد داریم که اطلاعاتی را در مورد این تیغ اره ارائه دهیم که در موقع خرید آن حتماً برای شما مفید خواهد بود. تیغ اره که برای برش پلاستیک استفاده می شود باید با دقت انتخاب شود چرا که برش پلاستیک متفاوت از برش سایر قطعات است و باید تیغ متناسب با آن انتخاب گردد.

تیغ اره پلاستیک

اره ها در انواع مختلفی وجود دارند که برای انواع برش ها از آن ها استفاده می شود، یکی از مهم ترین اجزای هر اره، تیغ آن محسوب می شود. بدون تیغ اره امکان برش توسط اره وجود ندارد. تیغ های اره هستند که در نهایت تعیین می کنند که از اره برای برش چه نوع قطعه کاری استفاده شود.

برای مثال از تیغ اره ای که برای برش فلزات استفاده می شود نمی توان برای برش دادن پلاستیک استفاده کرد و برای برش پلاستیک باید تیغ اره پلاستیک تهیه شود. به طور کلی جنس تیغ اره و دندانه های تیغ اره تعیین کننده ی قطعه کار مورد نظر برای برش هستند.

انواع تیغ اره پلاستیک

انواع مختلفی از اره ها وجود دارند که از آن ها می توان برای برش دادن پلاستیک استفاده کرد. از جمله آن ها می توانیم به اره های عمود بر برقی (چکشی)، اره های گردبرقی، اره های مویی و ... اشاره کنیم برای این که بتوان از این اره برای برش دادن پلاستیک استفاده کرد، باید تیغ اره پلاستیک بر روری آن ها قرار گیرد.

برای مثال تیغ اره ای که برای اره های چکشی مورد استفاده قرار می گیرد در صورتی می تواند به صورت مناسب برش انواع پلاستیک را انجام دهید که جنس آن از فولاد کربنی باشد و از فولادهای سخت برای برش نمی توان استفاده کرد. از انواع تیغ اره ها که برای برش پلاستیک می توان از آن ها استفاده کرد می توانیم به تیغ اره های دیسکی، مویی، چکشی، الماسه و ... اشاره کنیم که باید جنس و دندانه ی آن ها متناسب با قطعه کار پلاستیکی باشد.

استفاده از تیغ اره پلاستیکی

اگر با توجه به نیازتان تیغ اره های پلاستیکی را تهیه کرده اید، برای افزایش عمر آن ها ضروری است که به نکاتی توجه داشته باشید اول این که از آن ها درست استفاده کنید و فقط برای برش دادن پلاستیک استفاده کنید و در موارد دیگری استفاده نکنید، دوم این که به مدت طولانی از یک تیغ اره استفاده نکنید و پس از این که در حدود یک ساعت استفاده کردید تیغه را تعویض کنید.

خرید اینترنتی تیغ اره پلاستیک

اگر به دنبال خرید تیغ اره پلاستیک هستید در کم ترین زمان ممکن می توانید خرید انواع تیغ اره های پلاستیکی را انجام دهید.

در راهنمای خرید تیغ اره پلاستیک باید گفته شود زمانی که می خواهید این تیغ اره را تهیه کنید باید مشخصات آن را بررسی کنید که مناسب برای برش پلاستیک باشد. در خرید خود حتماً ابعاد صفحه ای که برش خواهید داد را نیز در نظر بگیرید. توجه به قطر شفت، سرعت فید ماشین و چرخش اسپیندل نیز می تواند مفید باشد.


  • ۹۷/۱۰/۰۳
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی