فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

تیغ اره چکشی بلند مهم ترین ابزار برقی در نجاری است که برای برش های سطحی می توان استفاده کرد.برای خرید تیغ اره چکشی بلند به صورت اینترنتی می توان اقدام کرد.

اطلاعاتی درباره تیغ اره چکشی بلند

برای کار با تیغ اره چکشی بلند که از انواع اره عمود بر است، باید تیغه را به آن وصل کرده و سپس اقدام به برش قطعه مورد نظر کنید. از این تیغ اره برای برش دادن انواع مختلف چوب، فیبر، نئوپان، آهن، پلاستیک و... استفاده می شود. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره تیغ اره چکشی بلند خواهیم پرداخت تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

تیغ اره چکشی بلند

تیغ اره چکشی بلند مهم ترین ابزار برقی در نجاری است که از آن برای برش های سطحی می توان استفاده کرد و بخش هایی از قطعه مورد نظر که دارای اشکال خاصی هستند را برش داد. انواع این تیغ اره به دو نوع صنعتی و نیمه صنعتی تقسیم می شوند.

در نوع صنعتی گیربکس فولادی دارند که قسمت جلویی دستگاه است و از این رو قادر به استفاده طولانی از آن خواهید بود، زیرا قادر به تحمل فشار بیشتری است. در نوع نیمه صنعتی افرادی که نیمه حرفه ای هستند و در نجاری ها مشغول کار می باشند می توانند از آن استفاده کنند. قدرت این نوع تیغ اره ها از مدل صنعتی کمتر است.

ساختار و نحوه کار با تیغ اره چکشی بلند

موتور این تیغ اره ها مسی هستند و یک تیغه عمودی دارد که نیروی گشتاور آن ها به آن منتقل می شود و سبب حرکت آن به بالا و پایین می شود. تیغ اره چکشی بلند به عمق کار می تواند نفوذ کند و برش را انجام دهد. اگر دسته ارگونومیک باشد و سیستم ضد لرزش داشته باشد بازدهی کار بالاتر خواهد رفت.

برای کار کردن با این تیغ اره ها ابتدا الگوی حرکت تیغه را بر کاغذی ترسیم کنید و این کاغذ را بر سطح کار بچسبانید و سپس اقدام به انتخاب بهترین تیغه و سرعت مناسب کنید و سپس شروع به کار نمایید. اگر کار سخت تر باشد سرعت کمتری را در نظر داشته باشید و در ابتدا سوراخی برای رد شدن تیغه ایجاد کنید تا تیغه از آن رد شود، سپس با روشن کردن دستگاه عمل برش را انجام دهید، رعایت نکات ایمنی قبل از شروع به کار ضروری است تا مشکلی پیش نیاید.

راهنمای خرید تیغ اره چکشی بلند

برای خرید تیغ اره چکشی بلند بهتر است که به صورت اینترنتی اقدام کنید و این محصول را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. با خرید اینترنتی تیغ اره چکشی بلند آن را به صورت پستی برای تان ارسال خواهیم کرد و این گونه در زمان و هزینه تان صرفه جویی خواهد شد. قیمت انواع تیغ اره چکشی بلند در سایت مشخص شده است و اطلاعاتی درباره آن ها ذکر شده است تا خرید بهتری داشته باشید.

مجموعه ما کیفیت تیغ اره های عرضه شده را تضمین می کند، از این رو با خیال راحت قادر به خرید و استفاده از آن ها خواهید بود. این تیغ اره ها قیمت مناسبی دارند و دیگر لازم نیست برای تهیه آن ها به صورت حضوری اقدام کنید. در صورت نیاز به راهنمایی درباره خرید و نحوه استفاده از آن ها با کارشناسان ما می توانید ارتباط برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

شماره تماس های لازم برای این منظور در سایت مشخص شده است و کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان خواهند بود. تضمین کیفیت این محصولات سبب استقبال زیاد از خرید این تیغ اره ها شده است.


  • ۹۷/۱۰/۰۶
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی