فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

با تیغ اره شیار زن قادر به ایجاد شیار با سرعتی زیاد در دیوارها خواهیم بود. برای خرید تیغ اره شیار زن به صورت اینترنتی می توانید اقدام کنید.

اطلاعاتی درباره تیغ اره شیار زن

تیغ اره شیار زن شیاری مستقیم با عمقی که تنظیم شده است، ایجاد می کند و از آن برای ساخت کابینت و کشو استفاده خواهد شد زیرا مقطعی مستطیلی ایجاد می کند. از تیغ برش شیار زن برای برش، پرداخت و شیار زنی در دستگاه CNC و اورفرزهای نجاری استفاده خواهد شد. در این مقاله نیز به بررسی تیغ اره شیار زن خواهیم پرداخت تا اطلاعات کاملتری در این زمینه پیدا کنید.

تیغ اره شیار زن

از این تیغ اره در هنر هایی چون منبت کاری جهت باربرداری بخش های منفی استفاده خواهد شد اما در برش مستقیم ورق که حجم باربرداری بالایی دارند استفاده نخواهد شد. تیغه شیار زن در قطرهای متفاوتی چون 10،8،6،4،3 و 12 عرضه می شود و اندازه کارگیر آن 50-17 میلی متر خواهد بود. با شیار زن قادر به ایجاد شیار با سرعتی زیاد در دیوارها خواهیم بود. موتور این ابزار الکتریکی است و مجهز به یک یا دو تیغه می باشد که روی محوری قرار گرفته اند.

کاربرد و شناخت تیغ اره شیار زن

برای ایجاد فضایی مناسب در دیوار تا کابل و لوله ها در داخل آن به خوبی قرار بگیرد از این ابزار استفاده خواهد شد تا آشکار نباشد، این امر در گذشته توسط چکش و قلم انجام می شده است که در مواردی که محدوده کار کم است و مواد دیوار از گچ باشد قابل استفاده خواهد بود اما این روش برای موارد سخت بسیار مشکل و رنج آور است از این رو از تیغ اره شیار زن استفاده خواهد شد.

 شیار زن ها خروجی اتصال دستگاه مکنده دارند که نکته جالبی در آن ها است زیرا قادر به جمع آوری گرد و خاک می باشند و این گونه محیط کاری کاربر سالم و تمیز خواهد بود. برخی از انواع شیار زن ها نشانگر لیزری دارند تا قسمت مورد برش مشخص شود و کیفیت کار بهتر شود. انواع تیغ اره شیار زن چون دیسکی، تک تیغ، دو تیغ و ... موجود است که قادر به خرید هر یک از آن ها خواهید بود.

راهنمای خرید تیغ اره شیار زن

برای خرید تیغ اره شیار زن به صورت آنلاین و از طریق سایت می توانید اقدام کنید. با خرید اینترنتی تیغ اره شیار زن آن را به صورت پستی درب منزل تحویل خواهید گرفت و در زمان کوتاهی به آن دست خواهید یافت. برای خرید اینترنتی مشخصات هر یک از تیغ اره ها مشخص شده است و قیمت آن ها نیز درج شده است تا با توجه به بودجه و نیازی که از این تیغ اره ها دارید مورد مناسب خود را خریداری کنید، در این روش از خرید دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود و در وقت و هزینه تان صرفه جویی خواهد شد.

در صورتی که در رابطه با خرید و نحوه استفاده از تیغ اره ها و کاربرد آن ها نیاز به راهنمایی های بیشتری داشتید شماره تماس هایی در سایت قرار داده شده است که قادر به تماس با آن ها هستید. پرسنل این مجموعه برای مشاوره مشتری های عزیز آماده پاسخگویی هستند و راهنمایی های لازم را انجام می دهند.

این مجموعه کیفیت تیغ اره ها را تضمین می کند و به راحتی و با خیال راحت قادر به خرید آن ها خواهید بود. به دلیل کیفیت بالای تیغ اره ها و پشتیبانی جهت خرید و استفاده از آن ها استقبال از محصولات این مجموعه بی نظیر بوده است.


  • ۹۷/۱۰/۰۸
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی