فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

با خرید اقساطی صندلی، صندلیهای مدنظرتان را انتخاب و هزینه آن را به صورت اقساط بپردازید.امکان خرید اقساطی صندلی با سود کم و شرایط مناسب در شرکت ما وجود دارد .

راهنمای خرید اقساطی صندلی مناسب

 

انتخاب یک صندلی مناسب تاثیر زیادی بر سلامت فرد دارد که مساله قیمت موجب شده اکثرا به دنبال صندلی‌های غیراستاندارد و ارزان بروند. اما نگران قیمت نباشید، چرا که برای خرید اقساطی صندلی با قیمت مناسب به سایت ما سر بزنید. امکان خرید اقساطی صندلی با شرایط مناسب و سود کم برای شما فراهم شده است. در ادامه به معرفی یک صندلی خوب و شرایط خرید آن می‌پردازیم.

خرید اقساطی صندلی

 

 امروزه افراد ساعات زیادی از شبانه‌روز را در حال نشستن بر روی صندلی سپری می‌کنند.  چنانچه فرد شاغل باشد، بایستی حداقل روزی پنج شش ساعت بر روی صندلی و پشت میز کار بنشیند و همچنین هنگام حضور در خانه برای کار با رایانه یا استراحت از صندلی استفاده می‌کند. خوب است بدانیم که استفاده از صندلی نامناسب فشار زیادی به ستون فقرات و مفاصل بدن وارد کرده و می‌تواند موجب اختلال در سیستم گردش خون بدن شود.

استفاده طولانی‌ مدت از صندلی‌های نامناسب موجب آسیب‌های جبران‌ناپذیری به ستون فقرات و ایجاد مشکلاتی همچون کمردرد می‌گردد. لذا هزینه برای خرید اقساطی صندلی‌های مناسب برای محیط کار یا خانه امری کاملا عاقلانه به نظر می‌رسد.

راهنمای خرید اقساطی صندلی

 

صندلی‌های اداری بسته به نوع کا‌رکردشان و محیط استفاده در طرح‌ها و کاربردهای مختلف طراحی و تولید می‌شوند که شما می‌توانید بسته به نیازتان اقدام به خرید اقساطی صندلی‌های مدنظرتان از شرکت ما نمایید. در انتخاب نوع صندلی به نکات زیر توجه نمایید.

صندلی‌های مدیریتی دارای اندازه بزرگ و بلندی هستند و راحتی بیشتری نسبت به سایر انواع صندلی دارند که طبیعتا قیمت بالاتری نسبت به سایر صندلی‌ها دارند. صندلی‌های کامپیوتر برای استفاده در کنار میز کامپیوتر طراحی شده‌اند و  استفاده از پایه چرخان موجب حرکت و گردش راحت‌تر صندلی می‌شود.

صندلی‌های کنفرانس مناسب استفاده کوتاه مدت در جلسات و کنفرانس‌ها هستند و به همین دلیل تنظیمات زیادی برای راحتی بیشتر ندارند. صندلی ارگونومیک که به آن صندلی طبی  هم گفته می‌شود، دارای طراحی خاصی برای ستون فقرات است، به نحوی که حالت طبیعی انحنای کمر و ستون فقرات را حفظ کند. این نوع صندلی بهترین گزینه برای افرادی که دارای کمردرد هستند،می باشد.

نکات خرید اقساطی صندلی مناسب

 

پس از انتخاب نوع صندلی به نکات زیر نیز توجه نمایید.

طراحی صندلی بایستی به گونه‌ای باشد که انحنای طبیعی بدن و قسمت تحتانی کمر را حفظ نماید. در برخی صندلی‌ها بالشتک گودی کمر قابل تنظیم است تا فرد بتواند منطبق با شرایط بدنی خود آن را تنظیم نماید.

 روکش صندلی بایستی به نحوی باشد که هنگام استفاده طولانی مدت موجب عرق کردن بدن نشود. همچنین نشیمنگاه و پشتی صندلی ضخامت مناسبی داشته باشد تا فرد بر روی آن احساس راحتی نموده و سفتی صندلی را احساس نکند.

در یک صندلی استاندارد حداقل بایستی ارتفاع نشیمنگاه، وضعیت و ارتفاع دسته صندلی و زاویه تکیه گاه صندلی قابل تنظیم باشد تا فرد بتواند بهترین حالت ممکن برای انطباق با بدن خود را انتخاب نماید.

شرایط خرید اقساطی صندلی

 

اگر به دنبال خرید اینترنتی اقساطی صندلی  با شرایط و قیمت مناسب برای محیط کار یا خانه خود می‌گردید، به سایت شرکت ما سر بزنید. 

امکان خرید اقساطی صندلی ارزان با تعداد اقساط و شرایط مناسب با سود کم  بدون نیاز به چک کارمندی برای شما فراهم گردیده است. پس از مشاهده و انتخاب صندلی‌های مدنظرتان، مبلغی از کل فاکتور را پرداخت و بقیه را به صورت اقساطی پرداخت نمایید. همچنین می‌توانید به ازای هر چند قسط، یک چک صادر نمایید و با چند فقره چک صیاد، خرید خود را انجام دهید.


  • ۹۷/۱۰/۰۸
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی