فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

لبه چسبان

دستگاه لبه چسبان از بهترین دستگاه ها برای آماده سازی انواع مصنوعات چوبی جهت مصرف می باشد که می توان از طریق سایت خرید اینترنتی لبه چسبان تهیه کرد.

لبه چسبان

لبه چسبان از جمله دستگاه های ویژه لبه گیری انواع ام دی اف، نئوپان و مصنوعات چوبی می باشد که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از کاربردهای دستگاه لبه چسبان می توان به چسباندن دور انواع ام دی اف و ... اشاره کرد که سبب زیبایی و ماندگاری بیشتر آنها می شود. برای دریافت نمونه های جدید این دستگاه با نرخ مناسب بهترین راهکار خرید اینترنتی این محصولات می باشد.

دستگاه لبه چسبان چیست؟

انواع ام دی اف و مصنوعات چوبی از جمله مواد اولیه مورد استفاده در ساخت انواع وسایل می باشد. از آنجایی که ام دی اف و مصنوعات چوبی پس از برش خوردن خشن و بدون روکش می شود نیاز به تمیز کاری دارد. از جمله دستگاه هایی که برای آماده سازی انواع این مواد اولیه جهت ساخت و ساز به کار گرفته می شود دستگاه لبه چسبان می باشد. با استفاده از این تجهیزات استاندارد لبه های ام دی و اف با چسب و نوار مخصوص پوشانده شده و به نوعی قطعه مورد نظر در برابر آب و رطوبت مقاوم می گردد.

از دیگر تاثیرات استفاده از این دستگاه زیبا و مقاوم نمودن قطعات ام دی اف، قطعات پی وی سی و سایر مواد اولیه مشابه می باشد. از دیگر کارکردهای این دستگاه هم تراز شدن لبه کار و پولیش نمودن آن است که سبب زیبایی بیشتر این قطعات خواهد شد. از این رو برای آماده سازی قطعات مورد استفاده در ساخت کابینت، کمد و سایر لوازم خانگی از این دستگاه استاندارد و پرکاربرد در کارخانه های صنعتی بهره گرفته می شود. با پیشرفت تکنولوژی امروزه مدل های مختلفی از این دستگاه با تنوع در کاربرد و با کمک قطعات استاندارد تولید و روانه بازار مصرف می گردد.

ایستگاه های دستگاه لبه چسبان

هر کدام از این دستگاه ها جهت انجام مراحل مختلف کار دارای ایستگاه های مختلف هستند که بسته به نوع دستگاه و برند سازنده آن متنوع می باشد. هر ایستگاه این دستگاه عهده دار بخشی از کار هست که منجر به ارائه محصول نهایی می شود. در ادامه به برخی قسمت های این دستگاه اشاره خواهد شد.

·         ایستگاه نوار جلو برنده

·         ایستگاه پیش گرمکن

·         ایستگاه پیش فرز

·         ایستگاه اسپری

·         ایستگاه چسب که مهمترین بخش این دستگاه می باشد

·         ایستگاه غلطک فشار

·         ایستگاه اره سروته زن

·         ایستگاه فرز بالا و پایین

·         ایستگاه گوشه زن کرنر

·         ایستگاه لیسه نوار

·         ایستگاه لیسه سطح و چسب

·         ایستگاه پولیش

با عبور انواع ام دی اف، پی وی سی، نئوپان و سایر محصولات مشابه از قسمت های مختلف این دستگاه چسب و نوار چسب به خوبی بر روی سطح مورد نظر فیکس شده و آماده به کارگیری می شود.

انواع دستگاه لبه چسبان

در حال حاضر برندهای مختلفی تولید کننده این دستگاه می باشند که متناسب با پیشرفت علم نمونه های جدید و مدرن این دستگاه را به بازار عرضه می کنند. از این رو نمونه های مختلفی از این دستگاه در بازار موجود می باشد که سبب بالا رفتن قدرت انتخاب خریدار می شود. انواع دستگاه های مخصوص چسباندن لبه پی دی اف با توجه به ابعاد دستگاه، تعداد ایستگاه،  سرعت کار و نوع برق مصرفی دسته بندی شده و به فروش می رسد.

 برخی از انواع این دستگاه ها تولید کارخانه های داخلی بوده و بخش قابل توجهی از آن در حوزه محصولات وارداتی قرار دارد. هر خریدار با توجه به نوع نیاز خود می تواند از بین انواع دستگاه های ارائه شده در نمایندگی های فروش بهترین آنها را دریافت نماید.

خرید لبه چسبان

امروزه بسیاری از کارخانه های صنعتی مصرف کننده انواع دستگاه های لبه چسبان هستند که تولید صنایع داخلی و از نمونه های وارداتی می باشد. برای خرید انواع این دستگاه باید موارد مختلفی را مدنظر قرار داد که از آن جمله استاندارد بودن دستگاه و امکان تهیه قطعات یدکی آن می باشد.

کسانی که به دنبال خرید جدیدترین این تجهیزات می باشند می توانند از طریق نمایندگی های فروش اقدام نمایند که در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند. دریافت ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش از جمله مواردی هست که در هنگام خرید این دستگاه باید مدنظر قرار داد.

قیمت انواع دستگاه لبه چسبان

یکی از فاکتورهای مهم برای تهیه نمونه های مختلف این دستگاه اطلاع از قیمت خرید آن می باشد که عوامل مختلفی در تعیین آن نقش دارد. از عوامل موثر در تعیین قیمت این دستگاه می توان به ابعاد دستگاه، تعداد ایستگاه های آن و نوع برق مصرفی دستگاه اشاره کرد.

همچنین برند سازنده دستگاه و میزان استقبال خریداران را می شود به عنوان یکی از عوامل تعیین قیمت این دستگاه های صنعتی دانست. در حال حاضر در بازار نمونه های آکبند این دستگاه در کنار مدل های کارکرده و دست دوم عرضه شده که هر خریدار می تواند ضمن اطلاع از قیمت خرید بهترین آنها را دریافت نماید.

خرید اینترنتی لبه چسبان

در بین راهکارهای مناسب برای خرید انواع دستگاه های صنعتی از جمله دستگاه های مخصوص لبه چسبان می توان به خرید از طریق سایت های معتبر اینترنتی اشاره کرد. در حال حاضر در فضای مجازی سایت های خرید اینترنتی متعدد در حوزه توزیع این دستگاه در حال فعالیت هستند که انواع این تجهیزات را بدون محدودیت زمانی و مکانی در دسترس خریدار قرار می دهند.

از خدمات سایت های اینترنتی در راستای کمک به خریداران ارائه راهنمای خرید لبه چسبان در قالب توضیح مشخصات دستگاه، نحوه کاربرد و قیمت خرید این تجهیزات می باشد. از فواید خرید اینترنتی دستگاه های مخصوص لبه گیری مصنوعات چوبی تهیه مدل های جدید این دستگاه با ارزان ترین قیمت موجود هست که سبب کسب رضایت خریداران می شود. بنابراین هر خریدار در هر نقطه از کشور که باشد می تواند با سر زدن به سایت های اینترنتی معتبر اقدام به خرید نمونه های اصل و باکیفیت این تجهیزات نموده و کمترین هزینه را پرداخت نماید.


  • ۹۷/۱۰/۳۰
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی