فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

خرید ورق ام دی اف ملامینه و انواع آن از طریق اینترنت و قسطی همین حالا اقدام کنید. راهنمای خرید ورق ام دی اف ملامینه برای انتخاب راحت کمکتان خواهد کرد.

خرید ورق ام دی اف ملامینه و انواع آن

برای خرید ورق ام دی اف ملامینه یا دیگر انواع ام دی اف نیاز است که ابتدا اطلاعات بیشتری در مورد این محصول داشته باشید. ( MDF ) مخفف است برای عبارت تخته فیبر با چگالی متوسط یا ( (Medium-density fiberboard . این محصول چوبی از انواع مختلفی مثل خام، ملامینه و فایبر گلاس برخوردار است.

پس از تولید این محصولات چوبی انواع روکش ها یه وسیله چسب و فشار بر روی آنها قرار می گیرد که علاوه بر افزودن به زیبایی این تخته ها به مقاومت آنها نیز می افزاید. اگر قصد خرید ورق ام دی اف ملامینه یا دیگر انواع آن را دارید پس از مطالعه راهنمای خرید ورق ام دی اف ملامینه در این مطلب، می توانید اقدام به خرید اینترنتی ورق ام دی اف ملامینه و یا خرید اقساطی ورق ام دی اف ملامینه از سایت ما کنید.

درباره ام دی اف ملامینه بیشتر بدانید

خرید ورق ام دی اف ملامینه این امکان را به شما می دهد که از ورق های ام دی اف با متداول ترین و کاراترین نوع روکش بهره مند شوید. این ورق ها با چگالی بین 650 تا 800 کیلوگرم بر متر مکعب تولید و عرضه می شوند. روکش ملامینه علاوه بر زیبایی، به کارایی و مقاومت محصول در محیط هایی مثل محیط آشپزخانه می افزاید.

در ابتدا خرید ورق ام دی اف ملامینه تنها به عنوان جایگزین انواع دیگر اوراق فشرده چوبی مانند نئوپان و تخته لایه انجام می شد، اما با نمایان شدن ویژگی های این محصول، استفاده از آن حتی به عنوان جایگزین چوب هم گسترش یافت.

قبل از خرید ورق ام دی اف ملامینه با انواع آن آشنا شوید

  • ام دی اف نازک: ضخامت این نوع ورق بین 1.8 و 2.5، 2.5 تا 6 و 4 تا 6 میلی متر است. خرید ورق ام دی اف ملامینه نازک برای استفاده در دیوارپوش ها، پشت کابینت، رویه در و غرفه های نمایشگاهی انجام می گیرد.
  • ام دی اف ضخیم: این ورق ها بین 30 تا 60 میلی متر ضخامت دارند و برای کاربردهایی همچون پایه میز و صندلی، کف نیمکت و هر جایی که نیاز به ماشین کاری با عمق زیاد باشد استفاده می شوند.
  • ام‌ دی‌ اف با فرمالدئید کم: بسته به نوع ام دی اف، میزان انتشار فرمالدئید متفاوت است. در محیط هایی که تهویه هوای کاملی ندارند، خرید ورق ام دی اف ملامینه با ویژگی انتشار کم و ناچیز فرمالدئید پیشنهاد می شود. کاربرد این نوع ورق در محیط هایی مانند مدارس، بیمارستان و موزه ها که نیاز به مراقبت خاص دارند بیشتر است.
  • مقاوم در برابر رطوبت: در محیط هایی با رطوبت بالای 80 درصد و یا حتی در مواقع تماس طولانی مدت ام دی اف با رطوبت مانند اطراف سینک ظرفشویی در آشپزخانه استفاده از ورق های مقاوم در برابر رطوبت که با استفاده از چسب های مخصوص ضد رطوبت تولید می شوند پیشنهاد می شود. این مدل اصطلاحا در برابر باد کردن مقاوم است.
  • مقاوم در برابر حشرات و قارچ‌ ها: با پوشاندن ورق های ام دی اف با نوعی پوشش ضد آتش و تیمار آن با نمک های خاص ضد آتش، مقاومت این ورق ها در مقابل حشرات و قارچ ها به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

کاربرد انواع ورق ام دی اف ملامینه

خرید ورق ام دی اف ملامینه و انواع آن : کاربردهای ام دی اف نازک عبارتند از مواردی چون پوشش سقف ها، ساختن قسمت رویه درب های چوبی، استفاده به عنوان سطح پشتی کابینت ها و کمدها، ساخت تخته های منحنی، استفاده در صنعت خودرو سازی، کفپوش ها و دیوارپوش ها. ام دی اف ضخیم بیشتر برای انجام کارهای هنری، ماشین کاری و ساختن رویه های نقش دار برای میزها و دیگر موارد کاربرد دارد.

 

همان طور که گفته شد ام دی اف با انتشار کم فرمالدئید برای صنعت مبلمان، دکوراسیون داخلی، قفسه بندی درون موزه ها، تماس با افراد حساس مانند بیماران و کودکان کاربرد دارد. برای خرید ورق ام دی اف ملامینه مقاوم در برابر رطوبت حتما می توانید به راحتی کاربردهای قابل توجهی مثال بزنید.

ساختن  پنجره ها، کفپوش، پله ها، مبلمان و وسایل حمام و دستشویی و اطراف سینک ظرفشویی در آشپزخانه از این دسته اند. برای ام دی اف مقاوم در برابر حشرات و قارچ ها و آتش کاربردهای گوناگونی را مانند کفپوش ها، کابینت آشپزخانه، کمدها، دیوارپوش ها و پارتیشن های موجود در قفسه های فروشگاهی را می توان نام برد.

مزایای خرید ورق ام دی اف ملامینه

  • این محصولات و ورق ها در برابر رطوبت و خط و خش مقاوم هستند.
  • نسب به ورق های چوب فشرده دیگر مانند نئوپان مقاوم تر هستند.
  • به راحتی با استفاده از چسب چوب و پیچ های مخصوص قابل اتصال اند.
  • نوع خاص این ورق ها در برابر قارچ ها و حشرات مقاوم است.
  • در برابر آتش سوزی مقاوم هستند و امنیت را برای کاربر همراه دارند.
  • نسبت به چوب قیمت پایین تری دارند.
  • بر خلاف چوب، ورق های ام دی اف هیچ گره ای ندارند.
  • به دلیل تنوع رویه ها، می توانید از انواع براق و مات که البته همه آنها کاملا صاف هستند استفاده کنید.
  • این ورق ها قابلیت سمباده کاری، ماشین کاری و برش آسان را دارند.
  • تنوع محصول با توجه به رویه ها، ضخامت، چگالی و تراکم متفاوت

به طور کلی خرید ورق ام دی اف ملامینه خصوصا با خدمات ویژه ای همچون امکان خرید قسطی رضایت خاطر را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

 

 
 
  • ۹۸/۰۳/۰۳
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی