فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

خرید میز تلویزیون خارجی

تلویزیون از جمله لوازم ضروری است که امروزه در هر خانه ای وجود دارد. با توجه به اینکه تلویزیون نیاز به یک پایه یا میز دارد تا در ارتفاعی مناسب از سطح زمین قرار بگیرد وجود میز تلویزیون نیز از جمله ضروریات دکوراسیون یک خانه محسوب می شود. به همین علت تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به معرفی انواع میز تلویزیون خارجی و داخلی موجود در بازار پرداخته و خرید این نوع میز را مورد بررسی قرار دهیم.

انواع مدل های میز تلویزیون خارجی

میز تلویزیون خارجی و داخلی دارای انواع مدل های مختلف می باشد که در ادامه این مطلب قصد داریم مهم ترین آنها را به شما معرفی کنیم.

میز تلویزیون قفسه ای

این نوع میز تلویزیون خارجی که به نام های دیگری از جمله جلوباز نیز معروف است بسیار ساده و در عین حال مخاطب پسند می باشد. در این مدل از میز تلویزیون تعدادی قفسه بدون درب وجود دارد که این امکان را به شما می دهد تا از فضای داخلی آن به منظور قرار دادن لوازم دکوری کوچک استفاده کنید. در واقع این نوع میز تلویزیون علاوه بر کاربرد اصلی خود می تواند نقش یک استند ترئینی را نیز در خانه شما بازی کند. ضمن اینکه لوازم جانبی مربوط به تلویزیون از جمله دستگاه های پخش کننده، اسپیکرها و... نیز می تواند در طبقات این میز تلویزیون قرار بگیرد.

میز تلویزیون کنسولی

از دیگر مدل های میز تلویزیون خارجی باید به مدل کنسولی اشاره کنیم که بسیار پرطرفدار و محبوب است. علت فروش بالا و محبوبیت این میز تلویزیون را باید در سادگی و زیبایی آن جست و جو کرد. ضمن اینکه این نوع میز تلویزیون به علت طراحی که دارد تقریبا با هر نوع دکوراسیونی سازگاری داشته و در نتیجه موجی زیباتر شدن خانه شما می شود. این میز تلویزیون دارای کشو یا قفسه نیز می باشد و در نتیجه می توانید برخی لوازم پرکاربرد خود را در داخل آنها قرار دهید تا سریعا بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید. حالت کنسولی این میز تلویزیون باعث شده که نام کنسولی را بر آن بگذارند.

میز تلویزیون کابینتی

میز تلویزیون کابینتی از دیگر مدل های میز تلویزیون خارجی است که دارای طراحی و ظاهری خاص و متفاوتی می باشد. این نوع میز تلویزیون از فضاهای بدون درب و با درب متعددی برخوردار است که همین موضوع باعث شده تا طرح یک کابینت در آن ایجاد گردد. با توجه به فضای زیادی که میز تلویزیون کابینتی در اختیارتان قرار می دهد می توانید لوازم زیادی را در قفسه ها و کمدهای آن قرار بدهید. این نوع میز ها در طرح ها و اشکال مختلفی عرضه می شوند و لازم است که بر اساس نوع طراحی داخلی خانه خود اقدام به خرید آن نمایید.

میز تلویزیون سلطنتی

میز تلویزیون خارجی دیگری که قصد معرفی آن را داریم میز تلویزیون سلطنتی می باشد. این نوع میز تلویزیون دارای شباهت هایی با میز تلویزیون کابینتی است. این نوع میز دارای طرح های بسیار زیبا و منبت کاری های جذابی می باشند که برای استفاده در دکوراسیون کلاسیک فوق العاده مناسب می باشند. به طور کلی میز تلویزیون سلطنتی بیشتر مناسب فضاهای کلاسیک و سنتی است تا فضاهای مدرن.

میز تلویزیون پایه ای

این نوع میز تلویزیون چندان پرکاربرد نبوده و استفاده از آن رایج نیست اما در برخی موارد و فضاهای خاص می توان از آن استفاده نمود. در طراحی این میز ها از یک بخش استوانه ای یا مکعب شکل استفاده می شود که نقش پایه را برای را برای میز بازی می کند. همانطور که گفته شد این نوع میز با وجود طرح خاصی که دارد تا کنون استفاده زیادی را نداشته است.

برندهای میز تلویزیون خارجی و داخلی

با توجه به استفاده گسترده از میزهای تلویزیون در حال حاضر برندهای گوناگونی در حوزه میز تلویزیون خارجی و داخلی وجود دارد که از جمله آنها می توان به برندهای آنتیک، فیپو، دیزوم، هلکو، سورنا، تکنوهاوس، سام میت، برتاریو و بسیار برندهای دیگر اشاره کرد. هر کدام از این برندها دارای انواع و اقسام مدل های میز تلویزیون می باشند. در صورتی که قصد خرید میز تلویزیون خارجی یا داخلی را دارید پیشنهاد می کنیم ابتدا با انواع مدل های میز تلویزیون و ویژگی های هر کدام از آنها آشنا شده و سپس اقدام به خرید نمایید. ضمن اینکه با بررسی انواع میز تلویزیون خارجی و داخلی در فروشگاه های اینترنتی معتبر می توانید میز تلویزیون مد نظر خود را با بهترین کیفیت و همچنین مقرون به صرفه ترین قیمت تهیه نمایید.

 

 
 
 
  • ۹۸/۰۳/۲۵
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی