فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت استاتیک خدمتی است که رقابت در عرصه اینترنت را موازی با نیاز کاربر ممکن می سازد. طراحی سایت استاتیک از تخصص های ما برای کسب و کارهای اینترنتی است.

طراحی انواع سایت استاتیک جهت کسب و کار اینترنتی به صورت تخصصی

طراحی سایت استاتیک در قالب ارائه خدماتی مشتری محور ارائه می شود. این نمونه سایت ها از مزایایی برخوردارند که لازمه ی حضور و رقابت در عرصه اینترنت دارا بودن ویژگی هایی موازی با نیاز کاربر است.

آیا به عنوان یک شخص حرفه ای تمایل دارید سایت شما در مرور گر ها و دستگاه های مختلف متفاوت باشد؟ اصولی که ما در طراحی سایت استاتیک به کار می بریم می تواند این امر را ممکن سازد.

طراحی سایت استاتیک

در راه اندازی انواع سایت این نکته مد نظر قرار می گیرد که نما و ویوی سایت، ویترین کار و حرفه ی شما محسوب می شود. در بدو ورود به هر سایتی موضوعی که پیش از هر چیز بازدید کننده را جذب یا دفع می کند، شکل ظاهری سایت است، چینش و نمای سایت اولین وجه معرفی سایت شماست.

این که چه ترفند و دیزانی را برای این ویترین به کار ببرید معرف برند شماست و طراحی چنین سایت هایی حرفه ای تخصص ماست. در طراحی سایت استاتیک چینش و جایگذاری المان ها به شیوه ای است که افرادی که به سایت جذب می شوند و وارد بخش محتوایی سایت می شوند، ذهنیتی خوشآیند از شما پیدا خواهند کر که این امر ارتباط مستقیمی با دیزاین ظاهری سایت شما دارد.

طراحی سایت تخصصی

طراحی سایت استاتیک، داینامیک و یا یک طرح هیبرید هر کدام قابلیت استفاده برای امور مختلف را دارد. اما پیشنهاد نهایی برای یک سایت تخصصی چیست؟ پاسخ مشخص است برای طراحی وب سایت تخصصی لازم است طراحی را انتخاب کنید که در تمام ابعاد مانتیورها فراخوانی مناسبی داشته باشد.

وب سایت های استاتیک دارای یک مجموعه عرض (قابلیت های تعریف شده برای وب سایت) هستند که موجب می شود تغییر اندازه مرورگر و یا مشاهده ی آن بر روی دستگاه های مختلف یکسان باشد. این موضوع در واقع با تنظیم اسکرول افقی صورت می پذیرد ما در طراحی سایت استاتیک به شیوه ای این امکان را برای سایت های تخصصی فراهم می آوریم که در تمام دیوایس های مختلف سایت به صورت ریسپانسیو و استاتیک بدون تغییر به نمایش درآید و این امر در گوشی های هوشمند نیز صادق است.

در صورتی که شاهد خواهید بود در سایت های غیر استاتیک عرض سایت ها برای مرورگرهای مختلف، متفاوت است و ستون ها نسبت به یکدیگر در مرورگرهای مختلف اختلاف فاحشی دارد. اما وب سایت های استاتیک سازگار از نظر نمایش داده های رسانه ای برای اندازه ها در دستگاه خاص، نظیر مانیتورهای کوچک و تلفن همراه نمایش داده می شوند.

این وب سایت های پاسخگو و واکنش گرا به جهت نمایش اطلاعات رسانه ای برای کنترل و طراحی و محتوای سایت بهترین نمونه سایت ها برای مرورگر و یا دستگاه های مقیاس پایین محسوب می شود.

کسب و کار اینترنتی

آیا اطلاع داشتید که تمام بحث طراحی وب سایت به قابلیت استفاده از آن ختم می شود؟ کاربران وب سایت متغیر های مختلفی را برای کارا بودن سایت در نظر می گیرند. این امر در سایت هایی که برای کسب و کار های اینترنتی طراحی می شود بیشتر خود را به نمایش می گذارد، در طراحی سایت استاتیک، طراحی اختلاف پتانسیل مواردی از قبیل وضوح صفحه، انتخاب مرور گر، تعداد مرورگر، نوار ابزار اضافی در مرور گر (تاریخچه، نشانک ها و …)، سیستم عامل و سخت افزار را در نظر می گیرد.

این موارد در کسب و کار های اینترنتی به دلیل کثرت مخاطب و نیاز سایت بسیار حایز اهمیت است. برای کسب و کار اینترنتی طراحی سایت استاتیک به شما پیشنهاد می شود به این دلیل که این سایت به جهت قابلیت های مختلف نمایشی منجر به فراهم آوردن امکان استفاده از سایت در صفحات متعدد با ابعاد مختلف را دارد به شیوه ای که تمام امکانات برای کاربر به نمایش در آید و در دسترس قرار گیرد.

چیدمان سایت استاتیک

چیدمان سایت استاتیک به صورتی است که عرض استاتیکی در آن در نظر می گیرند و این بسته به قابلیت های قالبی است که برای این امر در نظر گرفته شده است و اجزای آن استاتیک است اما تنظیمات سیالی دارد که منجر به حرکت و تغییر در صفحات مختلف می شود.

به صورتی که بازدید کنندگان در هر صفحه ای سایت را به همان شکل مشاهده نمایند و وضوح صفحه نمایش هم برای همه یکسان می باشد. طراحی سایت استاتیک مزایای دیگری نیز دارد که می توان به سئوی مناسب این سایت ها اشاره کرد و این بدین معناست که این سایت ها براحتی در مرورگر ها تعریف می شوند و امتیاز بیشتری نسبت به سایت های غیر ریسپانسیو دارند.

با توجه به این که بیشترین کاربرد را در زندگی امروزی استفاده از موبایل (برای دسترسی به اینترنت) دارد، این مطلب بسیار مهم است که سایت تان ریسپانسیو باشد. نتایج نمودارها نشان می دهد که سایت های استاتیک ۹۰ درصد بیشتر و در زمان کمتری برای مرورگرها سئو شده و در صدر جستجوی کاربران قرار می گیرد همینطور نتایج حاکی از این است که بازدید کنندگان این سایت ها حدود ۷۰ درصد بیشتر هستند.

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت استاتیک با پایین ترین نرخ این امکان را برای شما فراهم می آورد که خیلی زود وارد دنیای وسیع اینترنت شوید و به راحتی کسب و کار خود را معرفی نمایید. طراحی سایت ثایت ارزان این امکان را برایتان فراهم می آورد که به سرعت نرخ بازدید سایت خود را بالا ببرید و این تعداد بازدید کننده به کاربر دایمی و مشتری شما تبدیل شوند.

اهمیت استفاده از سایت ثایت در این است که افراد اغلب خدمات را (برای دسترسی آسان و راحت) در اینترنت جستجو می کنند و اغلب به دنبال جواب سوالاتشان و رفع نیازهایشان به اینترنت پناه می برند و این بستر مناسب ترین بستر برای اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از سرویس یا محصولات و خدمات شما است.

پیدا کردن مشتری جدید برای سایت منجر به سود بالا نیز می شود. مدرن بودن و ریسپانسیو بودن نکات مهمی است اما برای تبدیل بازدید کننده به مشتری لازم است از فن باز طراحی سایت استفاده نمایید این امر این گونه میسر می شود که شما خبرنامه ای در سایت خود قرار دهید یا از کاربر بخواهید اکانتی در سایت شما بسازد و یا ثبت نام کند و در سایت عضو شود. محصول خریداری کند و یا ایمیل ثبت کند.

سایت استاتیک معمولا پذیرای نرخ بازدید کننده ی بالاتری هستند که این امر به دلیل قابلیت های این نوع سایت ها می باشد.

  • ۹۸/۰۳/۲۹
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی