فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰


حمل و نصب اره پانل‌بر دست دوم

حمل و نصب اره پانل‌بر دست دوم : اره‌های پانل‌بر به خصوص پانل‌بر‌های افقی تجهیزات بزرگ و جاگیری هستند. در هنگام خرید اره پانل‌بر دست دوم (یا حمل اره پانل‌بر به دلیل تعویض محل کارگاه و مسائلی از این قبیل) حفظ سلامت دستگاه در حین حمل و جابه‌جایی، اندکی دشوارتر از حالتی خواهد بود که اجزای دستگاه توسط کارخانه سازنده بسته‌بندی شده و آماده حمل است. اما موضوع چندان هم پیچیده نیست. تنها باید به نکات ساده و مهمی توجه کنید تا از انجام صحیح این مرحله اطمینان حاصل نمایید.

۱- حمل اره پانل‌بر دست دوم: تمام اجزای جدا شدنی را از دستگاه جدا کنید!

متناسب با مدل اره پانل‌بر دست دوم که خریداری کرده‌اید برخی اجزای دستگاه قابلیت جدا شدن از آن را خواهند داشت. تمامی این اجزا باید از دستگاه جدا شوند تا حمل و جابه‌جایی با سهولت و البته ایمنی بیشتری صورت بگیرد. ممکن است این کار مورد علاقه بسیاری از خریداران نباشد، مخصوصا اگر آشنایی کافی با نصب مجدد اجزای دستگاه نداشته باشند.

با در نظر گرفتن این نکته که اره‌های پانل‌بر به خصوص مدل‌های افقی تجهیزاتی بزرگ، سنگین و جاگیر هستند، صرف نظر کردن از این مرحله می‌تواند موجب وارد آمدن خسارات متعددی به دستگاه خریداری شده شود. بنابراین پس از خرید اره پانل‌بر دست دوم یا در صورت نیاز به جابه‌جایی اره‌ای که پیش از این خریداری کرده‌اید، صرف مقداری هزینه جهت نصب مجدد دستگاه بسیار محافظه‌کارانه‌تر از حمل دستگاه به صورت یکپارچه خواهد بود.

۲- حمل اره پانل‌بر دست دوم: در حفظ و نگهداری پیچ‌ها و اتصالات دقت کنید

عملکرد تمامی پیچ‌های موجود در دستگاه، در دفترچه راهنما شرح داده شده است. پس نگران این موضوع در جدا کردن تجهیزات نباشید. تنها لازم است از ابتدا برای دسته‌بندی و نگهداری این اجزا برنامه‌ریزی کرده باشید و آن‌ها را تصادفی درون جعبه و پاکت‌های مختلف و پراکنده قرار ندهید. این مرحله ساده ولی بسیار مهم است؛ ممکن است پیدا کردن قطعات جانبی از جمله اتصالات برای اره پانل‌بر دست دوم کار ساده‌ای نباشد.

۳- حمل اره پانل‌بر دست دوم: انتخاب پوشش و ضربه‌گیر مناسب برای دستگاه

حمل دستگاه‌های حجیم و سنگین همواره مستعد آسیب دیدن خود دستگاه یا فضاهای اطراف همچون دیوارها و ماشین حمل وسیله در حین جابه‌جایی است. خوشبختانه امروزه پوشش‌ها و ضربه‌گیر پلاستیکی و پلیمری انعطاف‌پذیر بسیاری تولید می‌شوند که می‌توانند در جلوگیری از بروز این مشکلات کمک کننده باشند.

با استفاده از این نوع محصولات به خصوص در کنج‌ها و لبه‌ها، تا حدود زیادی از وارد شدن خسارات به اره پانل‌بر دست دوم خریداری شده و همچنین ماشین حمل و محیط اطراف اجتناب خواهید کرد. مورد دیگری که می‌تواند مفید باشد فرش کردن اتاقک ماشین با پارچه‌ها یا موکت‌های بلااستفاده و ارزان می‌باشد تا از پرداخت غرامت در صورت آسیب دیدن ماشین مصون باشید.

۴- حمل اره پانل‌بر دست دوم: مهار کردن اجزا در داخل ماشین

حرکت وسایل و تجهیزات در حین حرکت ماشین اجتناب‌ناپذیر خواهد بود. با توجه به اینکه پانل‌بر ابزار کارکردی و حساسی است (به خصوص اگر از انواع اتوماتیک باشد) حرکات کوچک نیز ممکن است مخل کارایی دستگاه باشند. بنابراین استفاده از تسمه‌های ضامن‌دار و یا حداقل طناب برای بستن و مهار کردن دقیق تک تک اجزا در اتاقک ماشین حمل مرحله مهمی است که باید با دقت صورت گیرد. در غیر این صورت ممکن است اره پانل‌بر دست دوم خریداری شده در حین جابه‌جایی دچار آسیب‌های غیرقابل مشاهده ماننده بر هم خوردن تراز و تعادل اجزای داخلی شده و کارایی مورد انتظار شما را نداشته و یا هزینه تعمیرات بی‌مورد را تحمیل نماید.

۵- حمل اره پانل‌بر دست دوم: استفاده از رمپ برای قرار دادن اجزای سنگین در داخل ماشین

با توجه به سنگین بودن اغلب پانل‌برها و احتمال لغزش، شرط احتیاط آن است که برای قرار دادن تجهیزات در داخل ماشین از رمپ استاندارد استفاده شود. بهتر است از ماشین‌های حمل بار مناسب که رمپ تعبیه شده برای این کار دارند استفاده نمایید. این کار ممکن است اندکی هزینه حمل وسیله را بالا ببرد اما ایمنی کار را افزایش خواهد داد. در غیر این صورت از رمپ چوبی یا هر وسیله دیگری که از عملکرد و ایمنی آن مطمئن باشید می‌توانید بهره بگیرید.

خرید و حمل اره پانل‌بر دست دوم

در خرید اره‌ پانل‌بر دست دوم، ضمن اینکه همچون هر خرید دیگری مشاوره به منظور انتخاب مدل مناسب راهگشا خواهد بود، موارد دیگری نیز باید مورد توجه قرار گیرند. مورد اول عملکرد صحیح اجزا و سالم بودن دستگاه است که می‌توانید در این زمینه از کارشناس متخصص راهنمایی بگیرید.

موضوع مهم دیگر، رعایت ایمنی دستگاه در حین حمل با توجه به دشواری حمل و نقل نسبت به یک دستگاه نو می‌باشد. مراجعه به فروشندگان حرفه‌ای و آشنا با این مقوله، کسب اطلاعات کافی در مورد مراحل انجام کار و در صورت نیاز درخواست ارائه خدمات در خصوص نصب مجدد وسیله در محل، از نکاتی هستند که با مورد توجه قرار دادن آن می‌توانید دستگاه خریداری شده را با حداکثر کیفیت ممکن تحویل بگیرید.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
  • ۹۸/۰۵/۰۵
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی