فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

انواع پانل بر

انواع پانل بر

برای راه اندازی یک کار پردرآمد از طریق ساخت و تولید پانل های دیواری به خرید دستگاه پانل بر نیاز است. انواع پانل بر در این صنعت وجود دارد که به دو دسته پانل بر عمودی و پانل بر افقی تقسیم می شوند. این پانل بر ها بسته به شرایط خاصی که وجود دارند استفاده می شوند.

پانل بر بیشتر در بریدن صفحات پانل در اندازه های مختلف به کار می رود. این دستگاه با استفاده از قدرتی که دارد می تواند پانل های مختلف را به اندازه هایی که به درخواست مشتری هست ببرد. پانل بر عمودی از انواع پانل بر ها در شرایطی به کار می رود که فضای کارگاهی کم باشد و مکانی مناسب برای قرار گیری دستگاه پانل بر افقی نباشد استفاده می شود. انواع پانل بر در انواع برند های اصلی و معتبر و همچنین برند های متفرقه تولید و عرضه می شود.

در انتخاب یک پانل بر باید نیاز های خود را در نظر داشته باشیم که دستگاهی تهیه کنیم که جوابگوی تمام نیاز های ما در طول انجام کار باشد. یک دستگاه پانل بر چه در نوع عمودی و چه در نوع افقی دارای قیمتی نسبتا زیادی می باشد و به همین خاطر باید بر حسب نیاز کلی این نوع دستگاه را تهیه نمود. نحوه نصب نوع افقی پانل بر از انواع پانل بر به این صورت است که به دیوار تکیه داده می شوند و در همان محل نصب می شوند و یا به این صورت که بر روی پایه و چهارچوب شیب دار نصب و تنظیم می گردد. همچنین نحوه نصب نوع عمودی پانل بر به این صورت است که آن را به دیوار تکیه داده و در محل استقرار خود نصب و تنظیم می کنند. دستگاه های پانل بر برای دکوراسیون های چوبی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

از انواع پانل بر، پانل بر افقی کاربرد و سهم بیشتری در بازار دارد، چرا که کاربری بهتری نسبت به نوع عمودی خود دارا می باشد و همچنین با پانل بر افقی می توان بیشتر ورقه های پانل های دیواری را برش نمود اما با پانل بر عمودی این کار اتفاق نمی افتد و باید دستگاهی را منطبق با نیاز خود تهیه نمود، چرا که دستگاه پانل بر عمودی از انواع پانل بر ها در اندازه های مختلف وجود دارد و باید بر حسب نیاز خود و همچنین آینده نگری در مورد کار خود، دستگاه مورد نظر را خریداری و نصب و استفاده نمود.

پانل بر ها همانطور که گفته شد در برند های مختلف عرضه می شود و باید توجه داشت که آن برند معتبر است یا خیر و کیفیت محصولشان چقدر است و رضایت مشتریان و استفاده کنندگان آن برند به چه شکلی است؟ با پاسخ به این سوالات می توان فهمید که آن برند مرغوب است یا نه و همچنان معتبر بودن برند و باکیفیت بودن محصولاتشان را هم متوجه شد. پانل بر ها یکی از نیاز های حتمی در تولید پانل های دیواری را رفع می کند.

ویژگی های انواع آن 

انواع پانل بر دارای ویژگی های یکسان می باشند که هر یک از آن ها برای پانل بر های افقی و همچنین پانل بر های عمودی صدق می کند.

مواد اولیه مورد استفاده در دستگاه: مواد اولیه در دستگاه بیشتر از آلومینیوم و فولاد بوده که باعث می شود دستگاه عمر مفید طولانی را به همراه داشته باشد.

 جنس اره: تیغه و اره انواع دستگاه پانل بر از جنس و مواد اولیه مرغوب ساخته شد است تا در هنگام انجام کار مشکلی به وجود نیاید.

مقاومت در مقابل تغییرات شرایط آب و هوایی: یکی دیگر از ویژگی های پانل بر ها مقاومت آن ها در برابر شرایط جوی است و در انواع پانل بر ها این ویژگی متفاوت است.

مصرف برق و انرژی: مصرف برق یکی از مهم ترین ویژگی های یک دستگاه پانل بر می باشد که باید مورد بررسی قرار گیرد.

نصب و راه اندازی آسان: ویژگی ای که در دو نوع پانل بر ها متفاوت است ویژگی نصب و راه اندازی می باشد که در دو نوع عمودی و افقی تفاوت دارد و نسبت به هر کدام زمان مختص به خود را در هنگام نصب دارا می باشد.

در هنگام خرید و تهیه دستگاه های پانل بر باید توجه داشت که حتما پانل بر مورد نظر از کیفیت بالایی برخوردار باشد و همچنین از ویژگی های مذکور پشتیبانی کند و از ضمانت نامه و گارانتی بهره مند باشد. بسته به شرایطی که موجود است باید پانل بر خود را تهیه و نصب و تنظیم نماییم تا در آینده مشکلی در هنگام کار به وجود نیاید و کار تولید ادامه داشته باشد.

  

 
 
 
 
 
 
 
  • ۹۸/۰۵/۰۷
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی