فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

آموزش کار با پانل بر

پانل بر، دستگاهی است که برای شروع یک کار آفرینی و کسب و کار تازه در حوزه تولید صفحات پانل برای دیوار و سقف های کاذب و استفاده می شود و با این دستگاه می توان پانل را به قطعات مختلف با اندازه های مشخص تقسیم کرد و در دکوراسیون داخلی ساختمان و منازل استفاده کرد. آموزش کار یک کار تخصصی می باشد و این کار را می توان از طریق کتاب ها و فیلم های آموزشی یاد گرفت. همچنین می توان آموزش کار  را در کلاس های تخصصی که در این مورد برگزار می شود را یاد گرفت و علاوه بر یادگیری مدرک گذراندن دوره آموزش را از آن موسسه دریافت نمود.

پانل بر ها در انواع مختلف و در برند های گوناگون تولید و به بازار عرضه می شود. به همین دلیل آموزش کار را باید به صورت تخصصی فراگرفت. به صورت عمودی موجود می باشد و یا به صورت افقی هستند. در نوع افقی کاربرد بیشتری نسبت به نوع عمودی خود دارند و بهتر این است که آموزش کار با پانل بر افقی را فرا گرفت چرا که بیشتر کارگاه های تولید کننده از این نوع دستگاه استفاده می کنند.

آموزش کار با پانل بر و نحوه نصب آن 

نحوه نصب این نوع  پانل بر به این صورت است که یا به دیوار تکیه داده می شود و در همان محل مشخص استقرار پیدا می کند و نصب و راه اندازی می شود و یا به این صورت که بر روی پایه و چهارچوب شیب دار نصب می شود و برای آغاز به کار آماده و راه اندازی می شود. پانل بر نوع عمودی کاربرد کمتری به نسبت نوع افقی خود دارد و در مکان هایی استفاده می شود که فضای کارگاهی آنجا کمتر است و نمی توان افقی را در آنجا نصب کرد و استفاده نمود. نصب این نوع پانل بر به این صورت است که به دیوار تکیه داده و در همان محل مشخص نصب و راه اندازی می کنند.

آموزش کار عمودی هم باید به صورت تخصصی فراگرفت و به صورت تجربی آن را کسب کرد. پانل بر عمودی را باید به احتساب نیاز عمده خود تهیه و خریداری نمود، چرا که این نوع پانل بر برای سایز های مختلف پانل تولید می شود و با آینده نگری باید دستگاه مورد نظر را خریداری نمود. آموزش کار در کلاس های تخصصی بهتر از آموزش از طریق کتاب و فیلم آموزشی می باشد، به این دلیل که در کلاس های تخصصی به صورت تجربی با دستگاه کار می شود و با مفهوم بیشتری یادگیری اتفاق می افتد.

آموزش و یادگیری ویژگی های دستگاه

پانل بر ها در انواع مختلف پانل بر وجود دارند و دارای ویژگی های مشخص می باشند. در آموزش کار با دستگاه با این ویژگی ها آشنا می شوید و می توانید ویژگی های هر دستگاه را تشخیص دهید. در آموزش کار در کلاس های تخصصی به صورت کامل و قابل فهم با ویژگی های هر دستگاه در برند های مختلف آشنا می شوید و آن ها را فرا می گیرید. ویژگی های یک دستگاه عبارت اند از:

مواد اولیه که دستگاه از آن ساخته شده است: مواد اولیه و جنس در ساخت یک دستگاه بسیار مهم است، چرا که مقاومت و کارایی دستگاه را نشان می دهد و می توان فهمید که دستگاه در برابر ضربات احتمالی چقدر محکم است و چقدر می تواند مقاومت کند.

جنس تیغه و یا اره دستگاه: تیغه و اره دستگاه برای دستگاه خیلی مهم است و یکی از مهم ترین عناصر دستگاه به شمار می آید. در کلاس های آموزشی تمام تیغه های دستگاه ها نمایش داده می شود و جنس هر تیغه مشخص می شود و می توان آموزش کار با پانل بر را به صورت کامل فرا گرفت.

مقاومت در برابر شرایط جوی: دستگاه در انواع متفاوتی ساخته می شود و در برابر شرایط جوی هم دارای مقاومت می باشد و باید دستگاهی را انتخاب کرد که با آب و هوای منطقه کارگاهی سازگار باشد و بتوان از آن به خوبی استفاده کرد و کار تولید را ادامه داد.

نصب و راه اندازی آسان: دستگاه ها دارای ویژگی نصب و راه اندازی در ساده ترین روش را دارا می باشند و می توان این دستگاه ها را با نیروی کار کمتر نصب و راه اندازی کرد. در کلاس های آموزش کار، نصب و راه اندازی دستگاه نیز آموزش داده می شود تا در هنگام نصب دستگاه دچار مشکل نشوید.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
  • ۹۸/۰۵/۱۲
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی