فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

فیلترگازوئیل (سپراتور) بیل مکانیکی

فیلترگازوئیل (سپراتور) بیل مکانیکی : آیا تاکنون نام فیلترگازوئیل (سپراتور) بیل مکانیکی را شنیده اید؟ همانطور که از پیش گفته شده تمامی خودرو های دیزل سوز نیازمند فیلتر گازوئیل هستند. این فیلتر ها به سبب حفاظت از موتور وکاهش دود حاصل از احتراق این موتور ها در بین مردم دارای اهمیت شده اند. فیلترگازوئیل هم یک نوع از فیلتر های گازوئیل است که بایستی مداوما عوض شود.

چه زمانی باید فیلترگازوئیل (سپراتور) بیل مکانیکی را عوض کنیم؟

محققان توصیه کرده اند به منظور بالا بردن کیفیت و طول عمر موتور بیل مکانیکی فیلترگازوئیل را هر 15000 کیلومتر یا سالی یک بار عوض کنید. تعویض به موقع فیلترگازوئیل (سپراتور) بیل مکانیکی

مانع از سایش موتور، احتقان ناقص سوخت و افزایش کارایی موتور می شود. این کار در مورد بیل های مکانیکی که در کارهای خاکبرداری دارای اهمیت بیشتری است.

اگر شما هم دوره سالانه خود را طی کرده اید، پیشنهاد ما به شما فیلتر گازوئیل ساکورا است.

فیلترگازوئیل (سپراتور) بیل مکانیکی خوب چه ویژگی های دارد؟

  1. مقاومت در برابر رطوبت

از آنجایی که گاهی اوقات از بیل های مکانیکی در کارهای آبی استفاده می شود، فیلترگازوئیل بایستی در برابر رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار باشد. اجزا آن در مجاور رطوبت و هوا نباید اکسیده شوند و جنس بدنه آن بایستی ضد زنگ باشد.

  • مقاومت در برابر انحلال در بنزین و اسیدها

کاغذ فیلتر که به عنوان مغذی فیلترگازوئیل استفاده می شود، نباتید در بنزین یا سولفات های گوگرد که تا حدی اسیدی هستند مقاومت کند. بدنه این فیلتر ها حتما بایستی از جنس استیل یا فولاد ضد زنگ باشد.

  • فیلترگازوئیل (سپراتور) بیل مکانیکی خوب دارای استاندارد های مطلوب است .

منظور از داشتن استاندارد این است که تک تک اجزا فیلتر از لحاظ کیفیت مورد بررسی واقع شوند و ملاک های استاندارد فیلتر را داشته باشند.

فیلترگازوئیل ساکورا دارای تمامی این سه ویژگی هاست و با داشتن معتبر ترین استاندارد جهانی به عنوان یکی از برترین شرکت های مطرح در صنعت فیلتر است.

آیا صدا دادن موتور می تواند دلیلی برای تعویض فیلترگازوئیل (سپراتور) بیل مکانیکی باشد؟

بله با اینکه موتور بیل های مکانیکی به دلایل متعددی ممکن است، صدا دهند. یکی از دلایل صدا دادن موتورهای  دیزلی گرفتگی با درصد های متفاوت در آنژکتور و عدم سوخت رسانی صحیح می باشد. اگر شما هم دقیق فکر کنید، متوجه خواهید شد که این مسئله نتیجه کارافتادگی فیلترگازوئیل است.

آیا کم آوردن بیل مکانیکی در هنگام بلندکردن  اجسام میتواند نشانه ی نا کارآمدی فیلترگازوئیل باشد؟

اگر بیل مکانیکی شما در هنگام بلند کردن اجسام بلند کم می آورد و به اصلاح نمی تواند در حد نهایی توان خود بار برداری کند و یا هنگام بداشتن اجسام بلند به یکباره متوقف می شود. یقینا فیلترگازوئیل شما تخریب شده است. وحتی یک مرحله از تخریب فیلترگازوئیل هم گذشته شده است و موتور بیل مکانیکی هم آسیب دیده است.

در صورت مشاهده رسوبات در انژکتور بیل مکانیکی چه کار کنیم؟

وجود چنین رسوباتی در انژکتور نشانی از تخریب فیلترگازوئیل (سپراتور) بیل مکانیکی است، شما بایسی سریعا به یک تعمیر کار مراجعه کنید و از او بخواهید موتور و انژکتورها را تمیز کند وسپس فیلترگازوئیل (سپراتور) بیلمکانیکی شما را تعویض کند. پیشنهاد ویژه ی ما به شما استفاده از فیلترگازوئیل ساکورا می باشد. مهم نیست مارک بیل مکانیکی شما چه باشد ولوو یا هیوندای ما بهترین کیفیت را با نازلترین قیمت به شما خواهیم داد.

بیل مکانیکی با یک بار استرت شروع به کار نمی کند ومجبور به گرم کردن موتور آن هستیم مشکل چیست؟

این که بیل مکانیکی استارت نمی کند نشان می دهد آنژکتورهای شما مسدود شده اند واین خود می تواند بعلت معیوب و نا کار آمدن فیلتر باشد. اگر چنین مشکلی دارید بهتر هست یکبار هم شده فیلتر خود را عوض کنید و برند ساکورا را امتحان کنید. ساکورا بهترین سازنده فیلتر در اندونزی است. تماک کحصولات این شرکت دارای نشان اعتبار و مدرک ISO / TS 16949: 2002 هستند.

نشانگر فشار خودرو از حالت نرمال خارج و فشار گسترده را نشان می دهد علت چیست؟

نشانگر فشار خودرو که میزان پمپاژ توسط پمپ گازوئیل را نشان می دهد، در صورتی که مجبور باشد با فشار بالایی گازوئیل را به انژکتور ها منتقل کند دچار چنین حالتی می شود. اگر موادی در انژکتور رسوب کند معنای آن چیزی جز خرابی فیلتر گازوئیل نیست. ما کیفیت برند ساکورا را تضمین می کنیم.

فیلترگازوئیل (سپراتور) بیل مکانیکی ساکورا برای کدام بلدوزر هاست؟

شرکت ساکورا برای تمام برند های معرف بیل مکانیکی از جمله ولوو، هیوندای ،کوماتسو فیلتر گازوئیل تولید کرده است واین فیلترها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. شرکت ساکورا فیلتر های دیگری هم تولید می کند که از آن ها می توان به فیلتر گرده، فیلتر هوا، فیلتر روغن دیزل و فیلتر روغن ماشین های سواری اشاره کرد.

  • ۹۸/۰۵/۲۸
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی