فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

فیلتر روغن سطلی بلدوزر چیست؟

فیلتر روغن سطلی بلدوزر چیست؟ : حتما  شما هم با شنیدن اسم فیلتر روغن سطلی بلدوزر همانند من به اشتباه افتاده اید. فیلتر روغن سطلی بلدوزر

برخلاف نامی که دارد هیچ کاربردی در تصفیه وپالایش روغن موتور بلدوزر ندارد. فیلتر روغن سطلی بلدوزر نوعی فیلتر هوا است واسم دیگر و صحیح آن فیلتر هواکش بلدوزر می باشد. حالا که نام واقعی فیلتر روغن سطلی بلدوزر  را می دانید تشخیص کاربرد آن برای شما بسیار آسان خواهد بود. بله درست حدس زدید فیلتر روغن سطلی بلدوزر هوای مکش شده به درون موتور دیزل را تصفیه می کند.

بلدوزر ها دائما در خاکبرداری ها استفاده می شوند واین نشان می دهد مقدار گرد وغباری که آن ها دریافت می کنند، چندین برابر موتورهای معمولی است. وجود پنج گرم خاک در محفظه احتراق موتور بلدوزر می تواند سبب سایش وتخریب موتور بلدوزر شود.

فیلتر روغن سطلی بلدوزر با تصفیه هوای مکش شده سلامت موتور بلدوزر شما را تامین می کند و اگر بگویم موتر قلب بلدوزر است، فیلتر روغن سطلی بلدوزر شش خواهد بود. فیلتر روغن سطلی بلدوزر ساکورا شش ماشین شما خواهد بود و دیگر هنگام رانندگی با بلدوزرتان نگران موتور آن نخواهید بود.

چرا باید فیلتر روغن سطلی بلدوزر عوض شود؟

فکر کنید شما به عنوان یک انسان هزاران عدد سیگار بکشید، چه خواهد شد؟ پاسخ کاملا صحیح است دوده سیگار روی سلول های شش شما می نشیند و بعد از مدتی شش تغییر رنگ داده و سیاه می شود. پس از این مراحل شما دچار نقاهت می شوید. بلدوزر ها هم شبیه ما انسان ها هستند و فیلتر روغن سطلی بلدوزر به دلیل محیط کاری پر گرد و خاک بلدوزر پس از مدتی سیاه می شوند و دیگر به خوبی کار نمی کنند. وقتی فیلتر هوا به خوبی کار نکند موتور با قدرت مکش بیشتری کار خواهد کرد که سبب می شود داغ شده وحتی به طور اتوماتیک از کار بیفتد.

اگر به دنبال یک فیلتر هوای خوب هستید ساکورا را امتحان کنید ضرر نمی کنید.

هر چند مدت یکبار باید فیلتر روغن سطلی بلدوزر تعویض شود؟

کارشناسان ومحققین شرکت های مختلف فیلتر سازی به مصرف کنندگان خود توصیه می کنند، هر یک سال یا هر 15000 کیلومتر یکبار فیلتر روغن سطلی بلدوزر خود را تعویض کنند. اما عملا چون بلدوزر ها در مناطقی پر گرد و خاک فعالیت می کنند، این زمان در آن ها کوتاه تر و حتی نصف این مقدار هم می تواند باشد. به هرحال اگر شما از فیلتر ساکورا استفاده کنید، نباید نگران چیزی باشید. چون عمر این فیلتر ها چند برابر سایر فیلتر هاست وبا خیالی راحت می توانید یک دوره یک ساله را طی کنید. ساکورا محبوب صنایع خودرو.

تعویض فیلتر روغن سطلی بلدوزر بهتر است یا استفاده مجدد آن؟

در مورد فیلتر های یکبار مصرف خرید فیلتر نو بهتر است چونکه فیلتر روغن سطلی بلدوزر جدید سلامت قلب بلدوزر شما را تضمین خواهد کرد. ساکورا یک برند برای تمامی بلدوزر ها است. شما بایستی هزینه تعویض شمع خودروی خود تان را در نظر بگیرید کدام به صرفه تر است خرید فیلتر یا تعویض شمع؟ ما به شما ساکورا را تقدیم می کنیم.  ساکورا برندی اصیل از اندونزی است که فیلتر های بهتر از فیلتر اصلی محصول به شما می دهد.

علائمی که نشان دهنده زمان تعویض فیلتر روغن سطلی بلدوزر فرا رسیده است چیست؟

  1. شتاب موتور کم شده است.

در این حالت چون فیلتر هوا کثیف شده ومنافذ آن مسدود شده است هوا به نسبت کمتری به موتور می رسد و عمل احتراق کامل انجام نمیشود لذا از شتاب موتور بلدوزر کاسته می شود.

  1. موتور صدا تولید می کند.
  2. موتور به خوبی روشن نمی شود

همان طور که گفته شد موتور به مقدار کافی هوا ندارد پس تا رسیدن به مقدار هوای لازم در اثر سوختن عمل روشن شدن به تعویق خواهد افتاد.

  1. مصرف دیزل افزایش می یابد.

در این حالت به سبب آنکه احتراق به صورت ناقص انجام می شود. موتور بلدوزر برای طی یک مسافت هم اندازه چندین برابر حالت اولیه که فیلتر روغن سطلی بلدوزر سالم بوده است، سوخت مصرف می کند.

  1. از کار افتادن شمع

در مدت طولانی به سبب این که فیلتر خراب است و شما بیشتر استارت می زنید و شمع ها بیشتر کار می کند، شمع ها خراب خواهند شد. در صورتی که از بیشتر این موارد کلافه هستید ساکورا را امتحان کنید. ساکورا ضامن زندگی خودرو شما. در هیچ شرکتی نمی توانید کیفیت محصولات ساکورا را پیدا کنید.

بلدوزر چند نوع فیلتر هوا دارد؟

فیلترهای هوا به طور کلی به دودسته فیلتر گرده و فیلتر هوای موتور تقسیم می شوند بلدوزر ها هردو نوع فیلتر را دارند. تمایز این دو فیلتر در مل قرار گیری آن ها وکاربرد شان است. فیلتر ده در داخل اتاقک بلدوزر قرار دارد، حال انکه فیلتر هوای موتور در کنار محفظه احتراق موتور قرار گرفته است.

فیلتر روغن سطلی بلدوزر در دسته دوم و فیلتر هوای موتور قرار می گیرد البته فیلتر هوای موتور به شکل مستطیلی نیز وجود دارند، اما فیلتر های گرده همگی شکلی ثابت ومستطیل داشته در سلامت موتور بی تاثیر بوده برای حفاظت از سلامت خود راننده می باشد. ساکورا باتولید هر دو نوع این فیلترهای هوا در خدمت شماست.

  • ۹۸/۰۵/۲۸
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی