فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

فیلتر سروو بیل مکانیکی چیست؟

فیلتر سروو بیل مکانیکی چیست؟ : آیا تا به حال نام فیلتر هیدرولیک یا فیلتر سروو بیل مکانیکی را شنیده اید؟ آیا تا به حال نظرتان به این نکته جلب شده است که چگونه اتاقک یک بیل مکانیکی می چرخد؟ اگر مشتاق به دریافت پاسخید به شما پاسخ می دهم.

پمپ های هیدرولیکی مقداری از توان حاصل از سوختن دیزل را می گیرند و آن را به توان فشاری برای روغن هیدرولیکی تبدیل می کنند. اتاقک بیل مکانیکی و خود بیل مکانیکی هم به کمک این نیرو می چرخند.

فیلتر سروو بیل مکانیکی چیست؟

فیلتر سروو بیل مکانیکی وظیفه تصفیه و پالایش این روغن قبل از رسیدن آن به سوپاپ سروو را دارد. فیلتر سروو بیل مکانیکی در پشت سوپاپ سروو و بین منیفولد و شیر سروو قرار می گیرد

. به خاطر همین به جای فیلتر هیدرولیکی اغلب به نام فیلتر سروو بیل مکانیکی شناخته می شود و با موتور سروو فیلتر که وظیفه تعویض جان فیلتر های هیدرولیکی و سایر فیلتر ها را دارد متمایز است. فیلتر سروو بیل مکانیکی قطعه ای است که به شیر مکانیکی در حفاظت از موتور هیدرولیکی کمک می کند.

جالب است بدانید در صورتی که  سوپاپ سروو دارای نقص فنی شود، فیلتر سروو بیل مکانیکی فیلتر کردن را متوقف می کند و با این کار فشار بیشتر از آنچه هست نشان داده خواهد شد ودر نتیجه شیر سروو فعالیت پمپاژ روغن هیدرولیکی را متوقف خواهد کرد.

سوپاپ های سروو قطعاتی گران بها و تحت فشار هستند. فیلتر سروو بیل مکانیکی می تواند در پاکیزه نگه داشتن وافزایش عمر مفید سوپاپ سروو موثر باشد. ساکورا یکی از معروف ترین برند هست و فیلتر سروو انواع بیل های مکانیکی از جمله ولوو، کوماتسو وهیوندای را تولید می کند.

از کجا بفهمیم فیلتر سروو بیل مکانیکی نیاز به تعویض یا تعویض جان دارد؟

طراحی فیلتر سروو بیل مکانیکی های کوماتسو، ولوو و هیوندای به نحوی است که کوچکترین اختلال در فیلتر سروو بیل مکانیکی سبب کاهش توان پمپ و سوپاپ هیدرولیکی می شود. به طوری که ممکن است اتاقک بیل مکانیکی شما بسیار آرام بچرخد یا در هنگام چرخش به یکباره متوقف شود. شرکت ساکورا با تولید انواع فیلتر ها یکی از بهترین فیلتر سروو بیل های مکانیکی است.

چرا باید از فیلتر سروو بیل مکانیکی ساکورا استفاده کنیم؟

شما مجاز هستید از برند محبوب خود استفاده کنید، اما مطمئن باشید فیلتر سروو بیل مکانیکی ساکرو بیشتر از هر برندی منطبق با فیلتر اصلی بیل مکانیکی شماست. ساکورا دارا نماد اعتماد جهانی و  ISO / TS 16949: 2002 می باشد.

عمر مفید فیلتر ساکورا بیشتر از نمونه های مشابه موجود در بازار است و تا یک سال تمام به شما خدمت خواهد کرد. تنوع فیلتر سروو بیل مکانیکی ساکورا به حدی متنوع است که شما فیلتر سروو مناسب توان خودرو خود را خواهید یافت.

وجود فیلتر سروو ساکورا در دل بیل مکانیکی شما، شما را مطمئن خواهد کرد که دیگر رسوبات زائد در سوپاپ سروو شما نشست نمی کند و حتی عمر شیر سروو نیز افزایش خواهد یافت. ساکورا فقد یک برند نیست تمام آن چیزی است که شما بدان نیاز دارید.

به چند روش می توان فیلتر سروو بیل مکانیکی ساکورا را خرید؟

شما به سه روش می توانید فیلتر سروو بیل مکانیکی را خرید کنید. اولین روش مراجعه به بازار وخرید از مراکز فروش فیلتر ساکورا می باشد. دومین روش سرچ در گوگل وخرید از وب سایت های ایرانی است. آخرین روش هم این است که به وب سایت اصلی شرکت ساکرو مراجعه کرده و خرید بکنید، این روش به افرادی که قصد خرید عمده را دارند سفارش می شود.

در هنگام خرید فیلتر سروو بیل مکانیکی به چه نکاتی توجه کنیم؟

در صورت خرید حضوری به نکات زیر توجه کنید.

  1. نام وبرند ساکورا بر روی بسته بندی محصولات.
  2. پلمپ و وکیوم بودن محصولات.
  3. بررسی معیوب نبودن محصول.
  4. امتحان هنگام خرید.

در صورت خرید از وب سایت ها به نکات زیر توجه کنید.

  1. رزومه و معرفی نامه محصول

حتما باید معرفی نامه محصول را کاملا بخوانید و در صورت اطمینان از کاربردی بودن آن ثبت سفارش کنید.

  • امکان پس دادن کالا در صورت نارضایتی
  • آدرس وب سایت

گاهی اوقات کلاهبرداران اینترنتی به بهانه ارائه خدمات اقدام به ایجاد وب سایت های برای فیشینگ وکلاه برداری می کنند . برای برخورداری از کمک های پلیس فتا هنگام خرید از سایت ها از آدرس وب سایت آن ها حتما گپی برداری کنید.

  • آدرس پرتابل بانکی که از آن پرداخت می کنید.

در بسیاری از خرید فروش های اینترنتی، فروشندگان به منظور سهولت کاربران آدرس پرتابل های بانکی را درون سایتشان لینک می دهند. در صورتی که وب سایت به منظور فیشینگ راه اندازی شده باشد وارد پرتابل جعلی می شوید و کلاهبرداران حساب تان را خالی خواهند کرد. اما نگران نباشید اگر  آدرس URL پرتابل ها را به خوبی مورد بررسی قرار دهید؛ هیچ کسی نمی تواند پول های شما را فیشینگ کند.

  • ۹۸/۰۵/۲۸
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی