فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

فیلتر گیربکس گریدر

فیلتر گیربکس گریدر

فیلتر گیربکس گریدر : یکی از مهم ترین قطعات گریدر است که تعویض به موقع آن باعث افزایش عمر دستگاه خواهد شد.فیلتر گیربکس باعث حرکت روان چرخ دنده های آن خواهد شد.

با توجه به اهمیت فیلتر ، ضرورت تعویض زود هنگام قبل از موعد احساس می شود. گریدر نیز مانند سایر ماشین‌ آلات راهسازی وظیفه سنگینی دارد و تعویض به موقع فیلتر ضرورت دارد.

گریدر نیز در پروژه های راهسازی و عمرانی وظیفه سنگینی به عهده دارد. تسطیح و درجه بندی زمین پروژه مهم ترین وظیفه گریدر است و فیلتر خود را متناسب با برند خود انتخاب کنید. فیلتر به دو دسته دستی و اتوماتیک تقسیم بندی می شود.

ضرورت بررسی و تعویض فیلتر گیربکس گریدر

بررسی و تعویض فیلتر ضرورت دارد و اگر روغن کمتری به گیربکس وارد شود، خواهد سوخت. همیشه از فیلتر با کیفیت استفاده کنید تا گیربکس نیز به مدت زمان زیادی کار کرده و در نتیجه گریدر نیز در پروژه های بیشتری مشارکت خواهد کرد.

گیربکس در خودروهای سبک اهمیت بسزایی دارد و این اهمیت در ماشین آلات سنگین چند برابر می شود. حتی در برخی مواقع با ارزش موتور برابری می کند. فیلتر کوماتسو نیز باید اصیل و اوریجینال باشد تا این ماشین آلات به مدت زمان زیادی بتواند در پروژه های عمرانی و راهسازی مشارکت داشته باشد.

انواع فیلتر گیربکس گریدر

ضرورت تعویض زودهنگام فیلتر گیربکس گریدر کوماتسو قبل از آغاز پروژه های عمرانی

از آن جایی که گریدر در محیط های آلوده به گرد و خاک پروژه های عمرانی قرار می گیرد، بنابراین ضرورت در دوره های زمانی کوتاه مدت احساس می شود. از آن جایی که گیربکس از چرخ دنده های بیشتری تشکیل شده بنابراین اهمیت تعویض روغن و  بیش از هر زمان دیگری احساس می شود و باید هرگز در این کار کوتاهی نکرده و به زمان دیگری موکول نکنید.

گریدر وظایف سنگینی دارد و بخاطر انجام کارهای سنگین باید همیشه آماده کار و فعالیت در پروژه های عمرانی باشد، فیلتر دست دوم یا کهنه گیربکس گریدر باعث کاهش کارایی و عملکرد گریدر شده و در نهایت کار با کیفیت انجام نخواهد شد.

ضرورت تمیز بودن روغن و فیلتر گیربکس گریدر قبل و بعد از پروژه

از آن جایی که گریدر کار تسطیح زمین های پروژه را انجام می دهد، تمیز بودن گیربکس در هر وضعیتی ضرورت دارد و باید نسبت به تعویض به موقع فیلتر  حساس بود.

توجه کنید که برای تسطیح زمین پروژه، گریدر باید قدرت و انرژی بیشتری را صرف شود. بنابراین کوماتسو را باید اصل و با کیفیت انتخاب شود تا پروژه با بهترین کیفیت و در سریعترین زمان ممکن به انجام برسد.

خسارات فراتر از انتظار فیلتر تقلبی و دست دوم گیربکس

نصب فیلتر دست دوم یا تقلبی گیربکس آسیب وارد خواهد کرد و حتی کارکرد ماشین آلات را کاهش داده و در برخی موارد ضررهای جبران ناپذیری را وارد خواهد کرد و بنابراین متوجه می شوید که کیفیت همیشه نسبت به قیمت مهم بوده و نباید قربانی لوازم ارزان یا به عبارت بهتر بی کیفیت شود.

حتما بعد از تکمیل مسافتی که گریدر طی کرده ، فیلتر را تعویض کنید و بخاطر داشته باشید که عدم تعویض به موقع فیلتر نتایج وخیمی را به دنبال خواهد داشت. متناسب با نوع گیربکس، فیلتر را تعویض کنید و اگر گریدر شرکت دنده اتوماتیک است حتما فیلتر دنده اتوماتیک را نصب کرده و از آن استفاده کنید.

اهمیت تعویض فیلتر گیربکس گریدر در مقایسه با خودروهای سبک

حتما بعد از پایان پروژه هم فیلتر گیربکس گریدر را تعویض کنید تا برای پروژه بعدی دستگاه آماده بوده و هیچ نقص فنی نداشته باشد. تعویض فیلتر گیربکس خودروهای سبک به حرکت نرم و روان خودرو کمک می کند و حال با توجه به این قضیه، می توان به اهمیت تعویض به موقع فیلتر نیز پی برد که کار سنگین این ماشین آلات می تواند بر مهم بودن تعویض به موقع صحه بگذارد.

توجه به کیفیت بالا بخاطر وظیفه سنگین ماشین آلات راهسازی

هر چقدر که ماشین آلات سنگین بوده و وظیفه سنگینی داشته باشد، اهمیت تعویض بیشتر نمایان می شود. حتما از روغن گیربکس و فیلتر با کیفیت گیربکس گریدر استفاده کنید تا ماشین‌ آلات شما به مدت زمان زیادی کار کند و کمتر به مشکلات فنی دچار شود.

حتما از فروشگاه های معتبر فیلتر گیربکس را خریداری کنید تا ماشین آلات مجموعه شما برای همکاری در هر پروژه آمادگی لازم را داشته باشد. برخی مواقع شما فقط یک گریدر را در اختیار دارید، بنابراین حتما به کیفیت قطعات آن توجه کنید تا در طول پروژه به مشکلی بر نخورید. را در هر زمانی که ضرورت آن را احساس کردید تعویض کنید تا ماشین آلات شما بتواند به مدت زمان زیادی کار مفید انجام دهد.

  • ۹۸/۰۶/۱۶
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی