فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

خرید اقساطی فیلتر ساکورا

خرید اقساطی فیلتر ساکورا : فیلتر خودرو نقش تعیین کننده‌ای در میزان بازدهی و سلامت فنی خودرو شما دارد، شما می‌توانید با خرید اقساطی فیلتر ساکورا خیالتان را از بابت سلامت موتور، سیستم گرمایشی و همچنین سیستم سرمایشی ماشینتان راحت کنید، بنابراین خرید فیلتر خودرو مناسب حتی اگر اقساطی هم باشد می‌ارزد.

شرکت ساکورا در چهل و پنج سال گذشته، همواره سعی داشته فیلتر‌هایی دقیقا مطابق با نیاز انواع ماشین‌های مختلف تولید کند و حقا به این هدف والا رسیده، به‌طوری که طی 9 سال گذشته، محصولات این شرکت برنده جوایز متعددی از جمله جایزه brand champion جهانی شده‌اند. در ادامه این مطلب با بررسی خصوصیات یک فیلتر همه چیز تمام و مقایسه آن‌ها با خصوصیات فیلتر‌های تولید شده توسط کارخانه ساکورا، ضرورت خرید نقد یا خرید اقساطی فیلتر ساکورارا برایتان روشن خواهیم کرد.

پیش از شروع مطلب اصلی این نکته را در نظر داشته باشید که ماشین شما چهار فیلتر اصلی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلتر روغن،فیلتر بنزین، فیلتر هوای کابین و فیلتر هوای موتور اشاره کرد.

خصوصیات یک فیلتر بنزین مناسب

به‌طور کلی یک فیلتر بنزین مناسب باید مانع از عبور هرنوع ماده‌ای غیر از بنزین شود. عموما فیلتر‌های بی‌کیفیت نمی‌توانند مواد بسیار ریز را از خودشان عبور دهند و این مواد ریز  برخلاف جثه غلط اندازشان، می‌توانند از نظر فنی ضربات مهلکی به ماشین شما بزنند. از دیگر موادی که فیلتر‌ها باید مانع از عبور آن‌ها شوند، آب است. آب موجود در بنزین، دشمن صد در صد ماشین شما است. فیلتر بنزین ساکورا، توانایی جداسازی آب و مواد بسیار ریز را از بنزین مصرفی شما دارد، بنابراین شما می‌توانید با خرید اقساطی فیلتر ساکورا، از مزایای بی‌نظیر این فیلتر بهره‌مند شوید.

خصوصیات یک فیلتر تصفیه هوای کابین مناسب

عدم توجه به کیفیت فیلتر تصفیه هوای کابین، علاوه بر آلوده کردن هوای موجود در کابین ماشین، باعث به مشام رسیدن بوی بد هنگام فعالیت سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی ماشین می‌شود. علاوه بر این بی‌کیفیت بودن فیلتر تصفیه هوای کابین، باعث نشستن بخار روی شیشه‌های خودرو شما می‌شود. فیلتر خودرو ساکورا، با کیفیت استثنائی خود، مانع از رخ دادن تمام اتفاقات فوق می‌شود. بنابراین می‌توانید با خرید اقساطی فیلتر ساکورا، سواری را برای خودتان لذت‌بخش کنید.

خصوصیات یک فیلتر روغن مناسب

یک فیلتر روغن مناسب باید دریچه بایپسی با اندازه مناسب داشته باشد و دارای دریچه anti drain باشد تا موتور خودرو با کمک آن هنگام استارت خوردن مقدار مناسبی از روغن ماشین را در اختیار داشته باشد. مهندسان کارخانه ساکورا، با تعبیه دریچه بایپس و anti drain در ساختار فیلتر روغن، بازدهی موتور خودرو شما را چندین برابر کرده‌اند. علاوه بر این مهندسان شرکت ساکورا، با در نظر گرفتن سطح مناسب برای فیلتر‌ها نیز می‌توانند بازدهی موتور شما را بالا ببرند. بنابراین خرید اقساطی فیلتر ساکورا برای تصمین سلامت موتور شما ضروری است.

خصوصیات یک فیلتر هوای موتور مناسب

یک فیلتر هوای مناسب برای موتور خودرو شما، باید ظرفیت بالایی داشته باشد. هرچه ظرفیت فیلتر هوای مورد استفاده شما بیشتر باشد، این فیلتر، توانایی جذب آلاینده‌های بیشتری را خواهد داشت. یکی از استاندارد‌هایی که هر فیلتر خودرو مناسب باید داشته باشد، استاندارد iso 5011  است، این استاندارد نماینده سودمندی فیلتر هوای خودروی شما خواهد بود. فیلتر‌های دارای این استاندارد، باید نود و پنج الی نود هشت و نیم درصد از آلاینده‌های موجود در هوا را تصفیه کنند.

مساحت فیلتر هوای مورد استفاده شما، باید متناسب با نیاز موتور خودرو شما طراحی شده باشد و این یکی دیگر از دلایلی است که ما خرید اقساطی فیلتر خودرو ساکورا را به شما پیشنهاد می‌کنیم، چراکه محصولات کارخانه ساکورا در کیت‌های مختلف طراحی شده است، به‌طوری که کیت فیلتر‌های ماشین‌های هوندا، با تویوتا متفاوت است. حتی کیت فیلتر آزرا متفاوت از کیت فیلتر اسپورتیج است.

این تنوع محصولات و تفاوت در طراحی باعث می‌شود که شما کیتی را دریافت کنید که دقیقا مطابق با نیاز‌های ماشین شما طراحی شده باشد. تصور نکنید که با خریدن فیلتر‌های غیر استاندارد و ارزان قیمت سود کرده‌اید، این فیلتر‌ها به زودی نیاز به تعویض پیدا خواهند کرد و صد در صد به سلامت فنی ماشین شما نیز ضربه خواهند زد. برای مثال اگر فیلتر تصفیه هوای موتور خودرو شما غیر استاندارد باشد، در برابر فشار ناشی از مکش موتور تغییر شکل می‌دهد. با خرید اقساطی فیلتر ساکورا، آرامش خیال را خریداری کنید.

شرایط خرید اقساطی فیلتر ساکورا

وبسایت x به‌عنوان تنها مرجع رسمی فروش فیلتر ساکورا، شرایطی را برای خرید اقساطی فیلتر ساکورا در نظر گرفته. شما عزیزان می‌توانید با مطالعه این شرایط، برای خرید اقساطی فیلتر ساکورا اقدام کنید تا سلامت خودروی شما تضمین شود. مطمئن باشید که اگر امروز برای خرید نقد یا خرید اقساطی فیلتر ساکورا یا به‌طور کلی یک فیلتر با کیفیت اقدام نکنید، فردا هزینه‌های سنگین‌تری را متحمل خواهید شد، پس هوشمندانه عمل کنید و با کمک شرایط فوق‌العاده خرید اقساطی فیلتر ساکورا، از مزایای بی‌نظیر این فیلتر بهره‌مند شوید.

  • ۹۸/۰۶/۲۰
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی