فروشگاه اینترنتی مبلمان

  • ۰
  • ۰

فیلتر هواکش لودر

فیلتر هواکش لودر

فیلتر هواکش لودر : فیلتر هواکش لودر نیز مانند سایر ماشین آلات راهسازی اهمیت دارد. تعویض فیلتر هواکش لودر کاترپیلار یکی از موارد ضروری برای پیشبرد پروژه های راهسازی است.

نظافت فیلتر هواکش لودر برای ادامه کار آن ضروری است. از آن جایی که لودر جزء ماشین آلات راهسازی و عمرانی به شمار می رود، بنابراین نظافت فیلتر هواکش لودر بیش از گذشته بیشتر مشخص می شود.

لودر بیشتر در معرض گرد و خاک است و به همین دلیل نظافت و تمیزی آن ضرورت دارد و باید در دوره های نزدیک آن را تعویض کرد تا بتوان پروژه را سر موعد مقرر تحویل داد.

کارایی ماشین با تعویض به موقع فیلتر هواکش لودر، افزایش خواهد یافت

مواد اولیه ساخت فیلتر هواکش لودر

فیلتر هواکش لودر کاترپیلار نیز اهمیت خاص خود را دارد و باید بهترین و با کیفیت ترین فیلتر هواکش لودر را در آن کار گذاشت تا این لودر بتواند وظایف سنگین خود را به نحو احسن به انجام برساند. اکثر فیلترهای هوا را از کاغذ، فلز یا کاغذ و مواد PU طراحی و تولید می کنند و هر چقدر که ماده اولیه با کیفیت تر باشد به همان اندازه عمر مفید فیلتر هواکش لودربیشتر خواهد بود. در برخی فیلتر هواکش لودر از نمد استفاده می کنند تا کارایی آن بیشتر شود. این نوع فیلترها می توانند تا 20 میکرون را از ذرات هوا جداسازی کنند.

شما باید متناسب با حجم کاری خود باید را براساس زمان بندی تعویض کنید. خودروها و به خصوص ماشین آلات راهسازی بخاطر در حرکت بودن، ذرات معلق و گرد و خاک وارد فیلتر هوا شده و این قضیه بعد از مدتی می تواند به مشکلی بزرگ تبدیل شود. به تدریج راه تنفس موتور بسته شده و حرکت خودرو و به خصوص ماشین آلات راهسازی به دشواری صورت خواهد گرفت.

دوره های تعویض فیلتر هواکش لودر

تعویض نیز بخاطر سنگین و مهم بودن کار این خودرو مهم است و باید در دوره های نزدیک تعویض شود تا هنگام انجام پروژه به مشکلات متعدد دچار نشده و همچنان با قدرت کارهای محوله را به انجام برساند.

هر فیلتر هوای ظرفیت نگهداری مواد معلق را دارد و بعد از آن مدت عمر مفید آن تمام شده و باید هر چه زودتر تعویض شود. فیلتر کاترپیلار نیز بخاطر با کیفیت بودن ماشین راهسازی نیز باید از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه شده و بعد از مشخص شدن دوره باید تعویض شود.

ضرورت استفاده از فیلتر هواکش اصل و با کیفیت

حتما فیلتر هواکش لودر اصل و با کیفیت را در ماشین آلات راهسازی استفاده کنید. هر بی کیفیتی موجب آسیب به عملکرد ماشین آلات راهسازی شده و در نهایت شرکت راهسازی متضرر خواهد شد. در وسط پروژه هم می توانید تعویض کرده تا ماشین با قدرت هر چه تمام تر در طول پروژه کار کند.

نسبت به خودروهای سواری و سبک بزرگ تر است و البته محل آن هم بزرگ تر خواهد بود. کاربران ماشین آلات راهسازی باید حتما با کیفیت لودر استفاده کنند. کیفیت همیشه نسبت به قیمت مهم بوده و بنابراین حتما به هزینه های بعدی استفاده ازبی کیفیت توجه کرده و ماشین راهسازی را با مشکلات پیش بینی نشده مواجه نکنید.

فیلتر در برابر گرد و خاک و ذرات معلق به مانند سپر دفاعی عمل می کند و موجب افزایش عمر مفید آن شده و به تامین فیلتر طی دوره های بعدی کمک می کند. حتی برخی شرکت های ایرانی فیلتر هواکش با کیفیت را طراحی و تولید می کنند و بخش صنعت علی رغم تحریم های تجاری ، مالی و صنعتی از تولید محصولات با کیفیت سر باز نمی زنند. تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات صنعتی همیشه در سرلوحه برنامه های تولیدی همه کارخانجات قرار دارد.

لایه های فیلتر هواکش

هم به صورت لایه های درونی و برونی طراحی و تولید می شود تا ذرات معلق بیشتر جذب شده و ماشین آلات راهسازی و به خصوص لودر با قدرت هرچه بیشتر کار کند. عامل تصفیه در متناسب با ماشین آلات مختلف و متنوع بوده و از مواد اولیه مختلفی تهیه شده و در ماشین آلات راهسازی نصب می شود. به زمان تعویض فیلتر دقت کنید، و در همان موقع این کار را انجام دهید تا ماشین آلات راهسازی با قدرت تمام کار کند.

ماشین آلات راهسازی مهم بوده و همیشه سنگین ترین کارها را انجام می دهند. طراحی و ساخت ماشین آلات با کیفیت موجب خواهد شد تا مدت زمان طولانی در اجرای پروژه ای کار کنند. تعویض قطعات مصرفی این نوع خودروها به مانند قطعات آن ها مهم بوده و نباید نادیده انگاشته شود. دفترچه راهنمای لودر را همیشه در دسترس نگه دارید تا به هنگام بروز مشکل به آن مراجعه کرده و مشکلات را در سریعترین زمان ممکن حل کنید و لودر نیز با کیفیت بهتر در جریان کار قرار گیرد.

  • ۹۸/۰۶/۲۰
  • خوگر 94

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی